У вашій компанії напевно є тема, яку складно пояснити ринку. Або послуга, цінність якої важко донести до клієнтів. У цій справі головна проблема — говорити мовою вашої аудиторії.
Ділимося своїм досвідом пояснення дуже складної теми великій кількості людей.
Антон Хвастунов, co-founder GigaCloud та GigaSafe, директор з розвитку бізнесу GigaGroup розповів нам, як компанія вирішила робити відеоконтент, яку користь він приносить та як допомагає освічувати клієнтів.
Статті, розміщені на Вікіпедії, часто з’являються на перших позиціях в результатах пошуку Google, ще й на першому місці, викликають більше довіри користувачів, на них часто посилаються в інших матеріалах. Тому компаніям вигідно мати сторінку про себе на Вікі. Але щоб її розмістили, потрібно дотримуватись певних правил.
Уявіть на хвилинку: через пару років нове число Forbes розповідає про компанії, які вистрілили під час кризи 2020 року. Що ви відчуєте в 2022 році, читаючи його? Чи зможете посміхнутися та згадати, як не розгубилися та запустили новий продукт, як розгорнули кампанію та в рекордні строки провели трансформацію бізнесу? Як, врешті-решт, не злякалися інвестували в маркетинг та зайняли нішу, в якій всі інші "склали лапки" та чекали, поки все скінчиться?
У Ощадбанку є одна особливість: його клієнти — здебільшого літні люди та жителі невеликих містечок і сіл. Щоб розвивати бізнес, Ощаду потрібно боротись за молодих клієнтів. Це робиться так: спочатку перетворюємо їх на лояльну власну аудиторію, руйнуємо стереотипи, а потім трансформуємо на клієнтів банку.
97% представників компаній готові зустрітися з продавцем, якщо він розбирається в бізнесі клієнта та показує можливості для бізнесу. Багато компаній ще у 2019 році почали змінювати систему продажів та робити своїх продавців радше бізнес-консультантами. Але зараз все перейшло в онлайн, і це додає викликів. Що в цій ситуації робити продавцям та їхнім керівникам — читайте у статті.
Что такое визуальный микроконтент, зачем он нужен в ваших коммуникациях и лучшие примеры от реальных компаний.
Візуалізувати можна що завгодно, починаючи з карколомних статистичних даних і закінчуючи бізнес-моделями чи ланцюжками постачання. Хочемо поділитись з вами цікавими прикладами того, як можна просто та зрозуміло показати будь-яку інформацію, щоб кожен міг знайти щось, що можна використати у власному звіті, дописах в соцмережах чи на сайті. Наш CEO Станіслав Шум показав 2 місяці свого карантинного життя у цифрах та взаємозв'зках на 40 різних графіках. І жоден з графіків не повторюється! Так, це 40 унікальних способів візуалізувати дані. Користуйтесь для натхнення.
Зараз все складніше залучати клієнтів "в лоб". Використання воронки продажів у маркетингу та продажах дозволяє впливати на потенційного клієнта більш тонко та непомітно, підлаштовуючись під його потреби. Як же працює воронка продажів на практиці?