Visual content solutions
  • Головна
  • Про нас
  • Проекти
  • Рішення
  • Блог
  • Контакти
  • ru
  • en
  • ua
Лідогенерація — несекретний прийом, який допоможе втримати клієнтів під час кризи та зібрати значну базу контактів

Лідогенерація — несекретний прийом, який допоможе втримати клієнтів під час кризи та зібрати значну базу контактів

В цій статті ми розкажемо, що таке лідогенерація, навіщо вона потрібна та як побудувати процес роботи з лідами (хто це такі, читайте нижче).

Детальніше
Що саме Google оцінює у вашому корпоративному блозі у 2019 році

Що саме Google оцінює у вашому корпоративному блозі у 2019 році

Головний секрет пошукової оптимізації — якісний контент. Вже котрий рік поспіль Google посилює вплив контенту на результати видачі. Інші критерії, як от певна частотність ключових слів або наявність сніпетів, також важливі, але найбільше значення має саме якість та унікальність контенту.

Детальніше
Чеклист з кризової комунікації для компаній

Чеклист з кризової комунікації для компаній

Під час кризи потрібно якомога більше комунікувати з аудиторією та розповідати про стан справ в компанії, не зникати та не втрачати зв’язок, щоб люди про вас не забули або не вирішили, що ви ховаєтесь через проблеми. Регулярна комунікація у різних каналах показує, що компанія працює, піклується про своїх клієнтів та що їй можна довіряти.

Детальніше
Як зміниться маркетинг після кризи (насправді він вже змінився)

Як зміниться маркетинг після кризи (насправді він вже змінився)

Розповідаємо, що потрібно робити вже негайно, щоб не проґавити момент, коли маркетинг різко змінить курс, залишивши вас розгублено кліпати очима на узбіччі.

Детальніше
Як перенести ваші івенти в онлайн

Як перенести ваші івенти в онлайн

Карантин — це крута нагода навчитись спілкуватись з людьми онлайн. Як з’ясувалось, в онлайні можна робити все, що завгодно: проводити робочі наради, вчитись, святкувати, випити у віртуальному барі та провести конференцію. Потрібно лише знати деякі лайфхаки. З барами ви, напевне, розберетесь самі, а ось щодо вебінарів є декілька порад.

Детальніше
Готовий контент-план на місяць: щоденний календар контенту для сайту та соцмереж

Готовий контент-план на місяць: щоденний календар контенту для сайту та соцмереж

Бізнес стоїть, карантин триває, проте це зовсім не причина нічого не робити. Чому б не зайнятися маркетингом?
Щоб вам було простіше, ми підготували для вас шпаргалку з ідеями для контенту на весь місяць — вистачить до кінця карантину!

Детальніше
5 головних трендів контент-маркетингу в 2020 році

5 головних трендів контент-маркетингу в 2020 році

Цю статтю ми написали ще у 2017 році як прогноз на 2018 рік, але ми випередили час. Проте зараз все це нарешті стало актуальним як для маркетологів, так і для власників бізнесу. Якщо ви не прочитали це раніше, читайте зараз, щоб не відстати від конкурентів.

Детальніше
8 переконливих приводів використовувати інтерактивну інфографіку на сайті вашої компанії

8 переконливих приводів використовувати інтерактивну інфографіку на сайті вашої компанії

Ви дарма досі не повісили на сайт компанії щось інтерактивне. Ми переконаємо вас це зробити.

Детальніше
Як робити антикризовий контент: вчимось у МВФ

Як робити антикризовий контент: вчимось у МВФ

Підтримувати зв’язок з клієнтами під час кризи — життєво необхідно. Подивимось, як це правильно робити на прикладі МВФ — організації, клієнти якої постійно стикаються з економічними проблемами.

Детальніше
2 3 4 5 6
Top Lead © 2022

Наші нагороди

Top Content Marketing Agencies Badge

Членство в ассоціаціях

Chamber

Мы используем файлы cookie, чтобы улучшить ваш опыт, как пользователя ресурса и проанализировать наш трафик, чтобы улучшить этот сайт.
Нажав любую ссылку на этой странице, вы предоставляете нам согласие на установку файлов cookie.

Посмотреть нашу политику конфиденциальности