Наш спецпроєкт, інфографічний довідник Fintech Guide 2018, став фіналістом Content Marketing Awards 2019 у номінації Best Special Topic Issue! Що це і як створювався один з найкращих прикладів контенту у світі — розкриваємо всі секрети.
Після успіхів Володимира Зеленського та його партії маркетологу не потрібно вивчати десятки кейсів, щоб намацати правильну стратегію, досить уважно вивчити, як будувалася кампанія нового Президента України. Команда Зеленського не купувала посилань, не спамила ремаркетингом і отримала 13,5 мільйона конверсій у голоси виборців на президентських виборах та 250 місць у парламенті.
В середині 90-х Стів Джобс прийшов в майже мертву компанію Apple і перетворив її в найуспішніший бренд. Apple очолює список найдорожчих брендів від Forbes вже сьомий рік поспіль. Джобс розумів, що маркетинг — надважлива складова успіху. Apple та інші компанії з переліку найцінніших витрачають на маркетинг і продажі більше, ніж на дослідження та розробку нових продуктів.
Деякі українські компанії почали регулярно публікувати річні звіти. А чи треба це робити вашій компанії? Як зрозуміти, в яких випадках звіт обов'язковий, а коли можна обійтися іншими комунікаційними матеріалами?
Найважливіші твердження спікерів про значення нефінансових звітів для компанії, нові закони і процесі підготовки звітів.
З 2019 року великим і середнім компаніям України потрібно готувати новий формат річного звіту — звіт про управління. Здати його потрібно до 27 лютого року. А братися за роботу потрібно було ще тиждень тому.
Якщо ви думаєте, що потрібно безперервно виступати на телебаченні або давати платну рекламу, ми вас здивуємо. Відмінного результату можна досягти без особливих витрат, системно працюючи над реалізацією продуманої контент-стратегії.
Немає сенсу витрачати гроші на звіт, який ніхто не буде читати. Але щоб керівництво компанії виділило гроші на ефективний звіт високого рівня, необхідно переконати його, чому такий звіт коштує певних грошей.
Як пояснити інвестору інновацію таким чином, щоб він все зрозумів і не заснув? Візуалізація whitepaper для ICO — послуга, яка з ростом кількості ICO стає все більш затребуваною на ринку.