Ми перемогли у Content Marketing Awards — отримали перше місце у світі в номінації "Дизайн" за інфографічне дослідження про економіку США Unboxing US Economy.
Все більше компаній випускають звіти зі сталого розвитку. Тепер це не мода, а потреба. Якщо ваша компанія збирається готувати такий, або навіть якщо вже готує, радимо вам прочитати звіт Vodafone, бо це вдалий приклад для наслідування.
Українські аутсорсингові IT-компанії починають створювати власні продукти. І конкурувати з потужними західними компаніями, які мають великий досвід продажів своїх продуктів. Тому українському бізнесу потрібно зрозуміти, як влаштований маркетинг на заході. Ми підготували дослідження на цю тему і в цій статті ділимо результатами.
Нефінансовий річний звіт для Фонду "Повернись живим" Top Lead зробили pro bono за власною ініціативою — щоб підтримати важливе соціальне починання Фонду. Метою є нагадати людям про проблеми українських бійців та їхні потреби та залучити більше партнерів та благодійників.
Иногда кажется, что маркетинг — понятие настолько обширное, что ни конца ни края не видно: что там в том маркетинге, из скольки частей он состоит? Команда Top Lead разобралась в этом вопросе и нашла ответ: маркетинг состоит из 52 коробочек. Что за коробочки? Загляните в статью и узнаете.
Контент-план — это, можно сказать, технический документ для маркетолога. Он не решает всех проблем с контентом, но помогает выдержать дисциплину и не забросить работу с контентом, переключившись на более "простые" маркетинговые форматы, вроде рекламы и промо-акций. Разбираемся, как составить контент-план, который поможет развивать контент-маркетинг.
Когда ваша компания доросла до уровня, на котором традиционных коммуникационных материалов для рассказа о социальной ответственности уже не хватает, в голову приходит идея подготовить CSR-отчет — отчет о корпоративной социальной ответственности. И одновременно возникают вопросы: что показывать? как показывать? Мы объясним это на примерах удачных годовых отчетов украинских компаний. Воспринимайте эту статью как помощь в "сборке" вашего отчета.
Стандарти GRI — це єдина зрозуміла мова для різних організацій: великих і малих, приватних чи державних. Вона дозволяє послідовно та якісно звітувати про їх вплив на сталий розвиток. За їх допомогою стейкхолдерам простіше порівнювати результати минулих років та різних компаній, а бізнес стає більш прозорими. Але якщо компанія не має великого впливу на навколишнє середовище та серйозні соціальні теми, звіт можна складати не за стандартами, орієнтуючись на інші цілі.
Пандемия повысила интерес инвесторов к тому, как компании реагируют на кризис: и в краткосрочной, и в долгосрочной перспективе. Именно поэтому рассказ о последствиях и возможностях, связанных с COVID-19, должен стать важным элементом вашего нового нефинансового отчета.