2022 року ми вчергове отримали найпрестижнішу контент-маркетингову премію. Інфографічне дослідження "Агробізнес України" стало фіналістом в номінації "Найкраща серія інфографік". Тобто наша робота буквально стала однією з найкращих у світі!
Російсько-українська війна в розпалі, і часто важко відрізнити факт від вигадки. Top Lead взяв на себе місію говорити правду про війну. Візуалізація даних — це наш профіль, тому зараз ми готуємо воєнну інфографіку.
Новина тижня: про наш контент знають в усьому світі. Буквально! Бо ми на 17-му місці серед 50 найкращих агенцій у світі!
Ми перемогли у Content Marketing Awards — отримали перше місце у світі в номінації "Дизайн" за інфографічне дослідження про економіку США Unboxing US Economy.
Все більше компаній випускають звіти зі сталого розвитку. Тепер це не мода, а потреба. Якщо ваша компанія збирається готувати такий, або навіть якщо вже готує, радимо вам прочитати звіт Vodafone, бо це вдалий приклад для наслідування.
Українські аутсорсингові IT-компанії починають створювати власні продукти. І конкурувати з потужними західними компаніями, які мають великий досвід продажів своїх продуктів. Тому українському бізнесу потрібно зрозуміти, як влаштований маркетинг на заході. Ми підготували дослідження на цю тему і в цій статті ділимо результатами.
Нефінансовий річний звіт для Фонду "Повернись живим" Top Lead зробили pro bono за власною ініціативою — щоб підтримати важливе соціальне починання Фонду. Метою є нагадати людям про проблеми українських бійців та їхні потреби та залучити більше партнерів та благодійників.
Иногда кажется, что маркетинг — понятие настолько обширное, что ни конца ни края не видно: что там в том маркетинге, из скольки частей он состоит? Команда Top Lead разобралась в этом вопросе и нашла ответ: маркетинг состоит из 52 коробочек. Что за коробочки? Загляните в статью и узнаете.
Контент-план — это, можно сказать, технический документ для маркетолога. Он не решает всех проблем с контентом, но помогает выдержать дисциплину и не забросить работу с контентом, переключившись на более "простые" маркетинговые форматы, вроде рекламы и промо-акций. Разбираемся, как составить контент-план, который поможет развивать контент-маркетинг.