Коли починається криза, всі економлять гроші та скорочують витрати, тому продати будь-що стає дуже складно. З іншого боку всім потрібно більше продавати, щоб вижити. Але в такі часи варто не завалювати клієнтів рекламою, а проявити турботу та підтримати їх.
Якщо ви колись намагалися організувати онлайн-наради, брейншторми або інші великі заходи, то напевне помічали, що вони проходять менш продуктивно, ніж "реальні". Та це можна виправити, якщо підійти до організації віртуальних зустрічей системно.
Многие компании будут вынуждены перевести сотрудников на удаленную работу. Рассказываем, какие инструменты помогут эффективнее работать на расстоянии. Советуем то, что используем сами.
Що це, навіщо та як готувати, які нюанси врахувати, щоб зробити ефективний звіт, як зробити промо та використовувати звіт увесь рік — максимально докладні відповіді на найважливіші питання.
Нефінансовий звіт — це інструмент, який дає компанії змогу показати стейкхолдерам ту інформацію, яку не можна розкрити у фінансовій звітності. Це джерело ефективного контенту на весь майбутній рік. Це додаткова конкурентна перевага в часи, коли інвестори та держава звертають увагу не лише на фінансову сторону діяльності компанії.
Комунікація із розгніваними клієнтами вимагає майстерності 80-го левелу. Але не обов'язково відточувати свої вміння на реальних клієнтах, яких ви підвели. Уроки антикризового спілкування дає президент Зеленський.
Підготувати описи всіх товарів в інтернет-магазині — виклик навіть для великої компанії. Для нашого першого клієнта зі Швейцарії ми розробили формат текстів, побудували систему управління великою командою копірайтерів і допомогли йому запустити онлайн-продаж.
Вже декілька років поспіль Top Lead разом с аудиторською компанією Baker Tilly Ukraine створюють щорічний корпоративний журнал. В 2019 році його крутість оцінили не лише співробітники компаній, а й міжнародні спеціалісти з контент-маркетингу.