Visual content solutions
  • Головна
  • Про нас
  • Проекти
  • Рішення
  • Блог
  • Контакти
  • ru
  • en
  • ua

8 переконливих приводів використовувати інтерактивну інфографіку на сайті вашої компанії


8 переконливих приводів використовувати інтерактивну інфографіку на сайті вашої компанії

1. Інтерактивний контент привертає більше уваги, бо він динамічний. 

2. Він довше утримує увагу — його хочеться розглядати, клацати, вивчати. 

3. А значить, допомагає запам'ятати ваш бренд. 

4. Збирає більше лідів. 

5. Його легко перетворювати на контент в інших форматах.  Наприклад, для соцмереж інтерактивну інфографіку можна перетворити на відео або гіфку.  

6. Дає змогу просто пояснити складні дані та явища. 

7. Має більші шанси стати вірусним. 

8. До цього ще не додумались конкуренти. Таку інфографіку зазвичай використовують у ЗМІ, щоб показати картину, яка постійно змінюється, як от процес підрахунку результатів виборів чи поширення коронавірусу. А компанії, навіть ті, які готують контент, ще ні. Переконайтесь самі: зайдіть на сайти конкурентів. Там може бути звичайна інфографіка, відео, звуки — але навряд там буде інтерактивна інфографіка. 

Подивіться на цю інтерактивну карту поширення коронавірусу. За кольором можна легко зрозуміти кількість хворих, а якщо навести мишку, видно деталі. 

Або на цей графік, який відразу дає зрозуміти та порівняти ситуацію в різних країнах. Якщо навести мишкою, потрібна країна підсвітиться, і про неї можна буде легко дізнатись деталі. 

Якщо ви хочете інтерактивну інфографіку на сайт своєї компанії, клікніть на банер нижче, опишіть свої побажання, і наша команда підбере оптимальний варіант для вашого бюджету.

Поделиться:  

Підпишіться на наш блог

Я погоджуюся з Політикою конфіденційності та Правилами збору даних

Дякуємо!
Ви підписались на розсилку публікацій
від Top Lead!

Читайте также

Як робити антикризовий контент: вчимось у МВФЯк робити антикризовий контент: вчимось у МВФ
Чому під час кризи "продажні" презентації товарів та послуг нікому не потрібні та що робити замість нихЧому під час кризи "продажні" презентації товарів та послуг нікому не потрібні та що робити замість них
12 порад як ефективно провести онлайн-нараду під час карантину12 порад як ефективно провести онлайн-нараду під час карантину
Інфографіка, яка захистить тебе від коронавірусуІнфографіка, яка захистить тебе від коронавірусу
Список инструментов, которые помогут наладить удаленную работу в период карантинаСписок инструментов, которые помогут наладить удаленную работу в период карантина
FAQ про річні нефінансові звітиFAQ про річні нефінансові звіти
Top Lead © 2021

Наші нагороди

Членство в ассоціаціях

Chamber

Мы используем файлы cookie, чтобы улучшить ваш опыт, как пользователя ресурса и проанализировать наш трафик, чтобы улучшить этот сайт.
Нажав любую ссылку на этой странице, вы предоставляете нам согласие на установку файлов cookie.

Посмотреть нашу политику конфиденциальности