Visual content solutions
  • Головна
  • Про нас
  • Проекти
  • Рішення
  • Блог
  • Контакти
  • ru
  • en
  • ua

Готовий контент-план на місяць: щоденний календар контенту для сайту та соцмереж


Готовий контент-план на місяць: щоденний календар контенту для сайту та соцмереж

Бізнес стоїть, карантин триває, проте це зовсім не причина нічого не робити. Чому б не зайнятися маркетингом, розгребти завал в соцмережах, підготувати контент-план, та, врешті-решт, почати самостійно створювати цей контент? Коли, якщо не зараз? 

 

Щоб вам було простіше, ми підготували для вас шпаргалку з ідеями для контенту на весь місяць — вистачить до кінця карантину! Контент, звичайно можна готувати у довільному порядку, головне — його взагалі готувати. Де його розмістити ви маєте вирішити самі, виходячи з вподобань вашої аудиторії.

 

Тиждень мікроконтенту

Почніть з мікроконтенту: прості графіки, короткі нотатки-пости. Такий контент не вимагає багато часу на підготовку та добре поширюється в соцмережах.

Понеділок: цитата

Отже, ви знайшли кльову надихаючу цитату. Її можна просто "зашерити", або передрукувати, але є ризик, що цього ніхто не помітить. Спробуйте написати цитату на яскравому фоні, або на картинці — так вона точно приверне увагу.

Вівторок: кейс 

Розкажіть про успішний кейс, з якого можна чогось навчитись. Це може бути важлива подія, історія компанії або людини. У кейсі як у байці — має бути "мораль". Наприклад, можна описати проблему та її рішення.

Середа: графік дня  

Новин навколо багато, тож, чому б не запакувати найкращу в графік? Це може бути звичайний bar або pie chart. Простий графік легко та без зайвих слів доносить суть.

Четвер: опитування  

Гарний інтерактивчик для взаємодії з аудиторією. Запитайте у людей, як вони проводять час, якого контенту їм бракує, скільки часу вони витрачають на перегляд серіалів. Опитування — це нескінченна скарбничка ідей для контенту, а також надійний спосіб зрозуміти, що там у вашої аудиторії "в мізках".

П'ятниця: інфографіка  

Уявімо, що у вас є цікаві дані та гарна історія, пов'язана з ними. Як її донести до аудиторії без складних табличок та довжелезних полотен тексту? Відповідь — інфографіка. Це надзвичайно дієвий інструмент, щоб пояснити щось складне простою, візуально зрозумілою, мовою. Інфографіка допомагає в боротьбі з коронавірусом, а ще вона може бути інтерактивною. Це прикольно, бо всі люблять тицяти.

 

Тиждень аналітичного контенту

Аналітичний контент найкраще демонструє вашу експертність, тому він має бути обов"язково. 

Понеділок: схема

Припустимо, ви бажаєте щось пояснити, нехай це буде структура вашої компанії. Найпростіший спосіб — зобразити її схематично. Вам скажуть "дякую" за лаконічність та зрозумілість.

Вівторок: ілюстрація 

Зробити ілюстрацію дуже легко, записуйте. Вам знадобляться: 1 смартфон, щоб зробити світлину; 1 власна думка, щоб нею поділитися. Змішуємо, подаємо гарячим. Є й інші способи, наприклад, зробити колаж, чи намалювати кльову або не дуже ілюстрацію в пейнті. Адже головне — це месседж.

Середа: мапа дня  

Мапа дня — це як графік дня, тільки про світ та порівняння з іншими містами/областями/країнами. Чудовий спосіб показати, що ви в курсі того, що відбувається в та за межами України

Четвер: FAQ  

Так, це не матерне слово (хоча напевне ніхто вже так і не вважає). FAQ — це зібрані докупи найчастіші запитання, скажімо, про ваш бізнес, та однозначні відповіді на них.

П"ятниця: чартікл  

Чартікл — це наше "ноу-хау". Особливий формат, в якому пишуть статті наші колеги з Business Views. Особливість формату: аналітика та графіки — багато графіків, які складають основу матеріалу.

 

Тиждень лайтового контенту

На цьому тижні чергуємо розважальний та корисний контент.

Мем 

Це якісь картинки, фото чи вислови, які несподівано стають популяними в інтернеті. Ви в темі, слідкуєте за оновленнями? Навіть якщо ні, чому б не запостити актуальний мемчик (проконсультуйтесь з колегами). Це весело, легко і показує, що ви маєте сучасне мислення.

Фото інсайди 

Інсайди — це те, що додає людяності вашому бренду і показує, що відбувається всередині компанії. Запостіть фоточку, де ви з котиком на плечі працюєте над контентом. Лайк та підписка — гарантовані.

Гіфка 

Картинки, що рухаються. Гіфки класні, нічого додати. Достатньо одного речення та дотепної гіфки — контент готовий.

Карусель 

Карусель — це популярний формат в Іnstagram та на Facebook, коли ви завантажуєте серію до 10 фоток, або відео в один пост. Можна зробити пост "до та після", запостити панораму, скласти добірку або розкласти інфографіку, яку ви зробили минулого тижня, на декілька картинок.

Ґайдлайн  

Це може бути графічно оформлена інструкція: як щось робити, або не робити.

Тиждень відеоконтенту

В кінці місяця можна додати динаміки — переходимо до відеоконтенту, який трохи розбавимо іншими форматами.

Понеділок: влог 

Це як відеоселфі. Але одне діло — запостити світлинку з кішечкою, інше — записати відео, де потрібно говорити. Зазвичай, ще й без підготовки. Влог чудово підходить для миттєвої реакції на якусь подію — просто запишіть свої думки на камеру. Не любите запис або хочеться спілкування з аудиторією? Запустіть стрім, поговоріть з людьми в прямому ефірі: дайте відповіді на їх запитання, зробіть анонс нового проєкту, або, як у влозі, розкажіть, про що думаєте.

Вівторок: чеклист  

Чеклист — це перелік того, що потрібно зробити, щоб отримати певний результат. Наприклад, пережити карантин, не з'їхавши з глузду. Це надзвичайно корисна та зручна штука. Навіть уряди створюють чеклисти. Можна зробити такий для власних потреб (чеклист підготовки до вебінару) та для аудиторії (чеклист походу в магазин під час карантину). Хоча ніщо не заважає вам також розповсюджувати власні внутрішні чеклисти та ділитися досвідом.

Середа: відео/відеографіка 

Це як інфографіка, але вона ще й рухається. Такий контент чудово розкриває тему та пробуджує цікавість. Ідеально, якщо ваша відеографіка буде схожа на роботи Kurzgesagt або щось на кшталт stop motion video. Та почати можна з чогось простого, зробленого в Power Point.

Четвер: презентація (one-pager/whitepaper) 

Це один або серія слайдів, в яких ви розповідаєте про вашу компанію, продукт або сервіс. В такій презентації ви нічого не продаєте, а просто та зрозуміло доносите інформацію про себе, свою роботу та переваги. Така презентація також стане для вас класним інструментом лідогенерації. 

П"ятниця: вебінар 

Якщо у вас є компетенція, якою ви жадаєте поділитися, зараз саме час це зробити. Сплануйте та проведіть вебінар. Аудиторія буде вдячна вам за знання.

 

Сподіваємося, що наш календар контенту стане вам у пригоді, і ви знайдете у ньому для себе гарні ідеї. Також ми підготували короткий whitepaper, у якому зібрали приклади кожного з наведених типів контенту. Тисніть на банер та завантажуйте PDF.

Поделиться:  

Підпишіться на наш блог

Я погоджуюся з Політикою конфіденційності та Правилами збору даних

Дякуємо!
Ви підписались на розсилку публікацій
від Top Lead!

Читайте также

5 головних трендів контент-маркетингу в 2020 році5 головних трендів контент-маркетингу в 2020 році
8 переконливих приводів використовувати інтерактивну інфографіку на сайті вашої компанії8 переконливих приводів використовувати інтерактивну інфографіку на сайті вашої компанії
Як робити антикризовий контент: вчимось у МВФЯк робити антикризовий контент: вчимось у МВФ
Чому під час кризи "продажні" презентації товарів та послуг нікому не потрібні та що робити замість нихЧому під час кризи "продажні" презентації товарів та послуг нікому не потрібні та що робити замість них
12 порад як ефективно провести онлайн-нараду під час карантину12 порад як ефективно провести онлайн-нараду під час карантину
Інфографіка, яка захистить тебе від коронавірусуІнфографіка, яка захистить тебе від коронавірусу
Top Lead © 2021

Наші нагороди

Членство в ассоціаціях

Chamber

Мы используем файлы cookie, чтобы улучшить ваш опыт, как пользователя ресурса и проанализировать наш трафик, чтобы улучшить этот сайт.
Нажав любую ссылку на этой странице, вы предоставляете нам согласие на установку файлов cookie.

Посмотреть нашу политику конфиденциальности