Lookbook. Контент-маркетинг для юридичних компаній
Для багатьох компаній контент-маркетинг все ще залишається складною для розуміння стратегією розвитку бізнесу. Але з юридичними фірмами все інакше. Контент-маркетинг для них — органічний спосіб приваблювати і утримувати клієнтів, тому що робота юристів — давати поради і консультувати. Саме завдяки цьому юридичним компаніям відносно простіше адаптувати контент у свою стратегію розвитку: знання є, залишилося тільки навчитися їх структурувати.
Проте для того, щоб конвертувати знання до уваги аудиторії, необхідно навчитися перетворювати їх на корисний і регулярний контент.
Ніякої магії. Усі кращі (на наш погляд) приклади контент-маркетингу від зарубіжних юридичних фірм ми зібрали в одному лукбуці.
Ще про контент-маркетинг для юридичних компаній:
8 фішок, які сподобаються клієнту на сайті вашої юридичної компанії