Як інфографіка пояснює інноваційну технологію: кейс Romad
Інфографіка спрощує сприйняття інформації для клієнтів і інвесторів — про це ми говорили вже у багатьох статтях і пояснюємо це клієнтам.
Для нашого клієнта — компанії, яка розробляє антивірус Romad, ми візуалізували Whitepaper для її виходу на ICO. Технологія, яку використовує Romad, відрізняється від звичної технології антивірусів, тому ця робота спонукала нас вирішити додаткові завдання крім звичайної візуалізації.
Задача і виклик
Для того щоб пояснити складну, але ефективну технологію Romad, потрібно було чітко відокремити Romad від інших антивірусів, тому що принцип роботи продукту нашого клієнта інший. Romad — це захист нового покоління, і нам необхідно було донести цю думку до цільової аудиторії Whitepaper: потенційних інвесторів і користувачів антивірусу.
1. Пояснити принцип роботи звичайних антивірусів і недолік їхнього підходу до захисту
Перше, що потрібно знати про віруси і боротьбу з ними: вірусів дуже багато і постійно з'являються нові, тому часто боротьба з ними схожа на боротьбу з гідрою — ти відрубаєш їй одну голову, а виростають дві (якщо ми говоримо про класичні антивіруси).
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
Ми показали, як працюють звичайні антивіруси. Незважаючи на велику кількість антивірусних програм, принцип їхньої роботи один: вони захищають тільки від тих загроз, дані про які є в їхній базі. Це означає, що коли вірусу немає у базі, ваш комп'ютер залишається незахищеним до виходу оновлення, яке може відбутися за декілька днів після атаки.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
2. Пояснити принцип роботи Romad та його перевагу
Romad захищає від усіх вірусів, навіть від тих, які антивірусні компанії ще не занесли у свої бази.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
Оскільки Whitepaper Romad призначався для майбутніх користувачів антивірусу та інвесторів, важливо було показати, чим Romad відрізняється від звичайних антивірусів, доступно пояснити принцип його роботи для тих, хто не розбирається в комп'ютерній вірусології, і довести, що продукт матиме попит на ринку.
Тому ми показали в інфографіці його принципову відмінність від конкурентів.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
Romad, на відміну від інших антивірусів, відразу розуміє, що має справу саме з вірусом. Команда розробників витратила роки на вивчення генетичних властивостей шкідливих програм, дозволяючи антивірусу розрізняти вірус за його "ДНК", яка спільна у окремих сімейств шкідливого ПЗ.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
Таким чином комп'ютер, на якому встановлений Romad, захищений навіть від уразливості нульового дня — вірусів, від яких ще немає захисту. Цей підхід порушує бізнес-модель, завдяки якій заробляють розробники вірусних програм, постійно створюючи нові віруси. Оскільки "основа" цих вірусів однакова, технологія Romad дозволяє ефективно захищати користувачів.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
3. Пояснити продукт інвесторам
Щоб пояснити, яким чином Romad планує заробляти, ми показали його бізнес-модель. Вона полягає у випуску Defense token. Це токени, які надають право своїм покупцям отримувати гроші. Грошовий потік генерують користувачі, що мають ліцензію на використання антивірусу, — вони платять за кожну відбиту атаку, і частину цих грошей отримують покупці токенів.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
Результат
ICO Romad заплановано на осінь. Для команди Whitepaper це основний інструмент продажів в Китаї, оскільки китайські інвестори в першу чергу орієнтовані на Whitepaper, в якій Romad показує, як функціонує блокчейн.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі
За відгуками команди, візуалізація Whitepaper істотно допомогла команді в комунікаціях з інвесторами, особливо з інституційними.
Крім того, інфографіка використовувалася для створення іншого контенту — презентації продукту для китайських інвесторів.
Дивитись візуалізацію у повному розмірі