Візуалізувати можна що завгодно, починаючи з карколомних статистичних даних і закінчуючи бізнес-моделями чи ланцюжками постачання. Хочемо поділитись з вами цікавими прикладами того, як можна просто та зрозуміло показати будь-яку інформацію, щоб кожен міг знайти щось, що можна використати у власному звіті, дописах в соцмережах чи на сайті. Наш CEO Станіслав Шум показав 2 місяці свого карантинного життя у цифрах та взаємозв'зках на 30 різних графіках. І жоден з графіків не повторюється! Так, це 30 унікальних способів візуалізувати дані. Користуйтесь для натхнення.
Cегодня все сложнее привлекать клиентов "в лоб". Применение воронки продаж в маркетинге и продажах позволяет воздействовать на потенциального клиента более тонко и ненавязчиво, подстраиваясь под его потребности. Как же действует воронка продаж на практике?
Дмитро Лисицький, СЕО INFLU2, на пальцях пояснює, що таке account based marketing, та розмірковує про нові звички та тривалість уваги людей.
В цій статті ми розкажемо, що таке лідогенерація, навіщо вона потрібна та як побудувати процес роботи з лідами (хто це такі, читайте нижче).
Головний секрет пошукової оптимізації — якісний контент. Вже котрий рік поспіль Google посилює вплив контенту на результати видачі. Інші критерії, як от певна частотність ключових слів або наявність сніпетів, також важливі, але найбільше значення має саме якість та унікальність контенту.
Александр Почкун, управляющий партнер Baker Tilly Ukraine, поделился опытом и рассказал о контент-маркетинге, инфографике и кризисе в жизни крупной аудиторской компании. Не обошлось без инсайдов и полезных советов.
Під час кризи потрібно якомога більше комунікувати з аудиторією та розповідати про стан справ в компанії, не зникати та не втрачати зв’язок, щоб люди про вас не забули або не вирішили, що ви ховаєтесь через проблеми. Регулярна комунікація у різних каналах показує, що компанія працює, піклується про своїх клієнтів та що їй можна довіряти.
Розповідаємо, що потрібно робити вже негайно, щоб не проґавити момент, коли маркетинг різко змінить курс, залишивши вас розгублено кліпати очима на узбіччі.
Карантин — це крута нагода навчитись спілкуватись з людьми онлайн. Як з’ясувалось, в онлайні можна робити все, що завгодно: проводити робочі наради, вчитись, святкувати, випити у віртуальному барі та провести конференцію. Потрібно лише знати деякі лайфхаки. З барами ви, напевне, розберетесь самі, а ось щодо вебінарів є декілька порад.