7 перевірених стратегій для успішного контент-маркетингу
Ваш інформаційний продукт готовий до запуску, цільова аудиторія визначена, стандартні елементи контент-маркетингу реалізовані. Що ще потрібно для старту? Не забути про PR- стратегії!
1. Складіть список ЗМІ
Зберіть інформацію про блоги, ділові й галузеві видання, що працюють у відповідних сферах. Ви повинні знати, як називається ЗМІ, хто його видає, телефон і адресу електронної пошти редакції або автора блогу. У вашій базі мають зберігатися посилання на сам сайт і пов'язані з ним акаунти в соціальних мережах, а також примітка про тематики, з якими працює ЗМІ.
Порада. Журналісти і блогери, які пишуть про бізнес, публікують тільки ті матеріали, що цікаві їхнім читачам. Якщо ваш контент не стосується аудиторії даного ЗМІ, заощаджуйте час редактора (та й свій) — не надсилайте пропозиції та прес-релізи у непрофільне видання.
2. Шукайте спільні теми
Друковані ЗМІ часто публікують плани, в яких вказані теми, актуальні для видання в поточному році. Вивчіть плани своїх цільових ЗМІ і працюйте з темами, що схожі з контентом вашої PR-кампанії.
3. Пропонуйте ідеї відповідним виданням
Йдіть на контакт зі ЗМІ першим, пропонуйте актуальні ідеї. Якщо ви автор книги "10 способів індивідуалізувати клієнта", а журнал "Новий маркетинг" планує в листопаді публікацію на суміжну тему, напишіть редакторові і запропонуйте використати ідею з вашої роботи.
4. Пишіть експертні статті чи гостьові пости
Видання і блоги часто приймають матеріали від позаштатних авторів. Експертні статті й гостьові пости від ваших менеджерів і маркетологів — чудовий спосіб збільшити охоплення аудиторії, побудувати якісні зовнішні посилання і стимулювати цілеспрямоване відвідування веб-сайту компанії.
5. Поширюйте продукт серед лідерів думок
Чи презентована ваша книга впливовим людям обраної галузі? Чи зацікавить ваш контент авторитетних блогерів? Якщо так, зробіть стратегічний хід і отримайте рекомендації лідерів думок і їхньої аудиторії.
6. Шукайте партнерів
Оцініть ті асоціації і організації в мережі, які мають велике охоплення аудиторії. Розгляньте варіанти співпраці з ними і можливість поширення свого контенту на їхніх заходах, в розсилках електронних листів, на веб-сайтах організацій.
7. Беріть участь у галузевих заходах
Виступайте публічно. Участь у галузевих заходах надасть вам платформу для обговорення з цільовою аудиторією актуальних тем і концепцій вашого контент-маркетингу, допоможе завоювати довіру, демонструючи лідерські якості та професіоналізм.
PR-стратегії враховані. Тепер ваш план популяризації інформаційного ресурсу дійсно вичерпний.