Уявіть на хвилинку: через пару років нове число Forbes розповідає про компанії, які вистрілили під час кризи 2020 року. Що ви відчуєте в 2022 році, читаючи його? Чи зможете посміхнутися та згадати, як не розгубилися та запустили новий продукт, як розгорнули кампанію та в рекордні строки провели трансформацію бізнесу? Як, врешті-решт, не злякалися інвестували в маркетинг та зайняли нішу, в якій всі інші "склали лапки" та чекали, поки все скінчиться?
У Ощадбанку є одна особливість: його клієнти — здебільшого літні люди та жителі невеликих містечок і сіл. Щоб розвивати бізнес, Ощаду потрібно боротись за молодих клієнтів. Це робиться так: спочатку перетворюємо їх на лояльну власну аудиторію, руйнуємо стереотипи, а потім трансформуємо на клієнтів банку.
97% представників компаній готові зустрітися з продавцем, якщо він розбирається в бізнесі клієнта та показує можливості для бізнесу. Багато компаній ще у 2019 році почали змінювати систему продажів та робити своїх продавців радше бізнес-консультантами. Але зараз все перейшло в онлайн, і це додає викликів. Що в цій ситуації робити продавцям та їхнім керівникам — читайте у статті.
Что такое визуальный микроконтент, зачем он нужен в ваших коммуникациях и лучшие примеры от реальных компаний.
Візуалізувати можна що завгодно, починаючи з карколомних статистичних даних і закінчуючи бізнес-моделями чи ланцюжками постачання. Хочемо поділитись з вами цікавими прикладами того, як можна просто та зрозуміло показати будь-яку інформацію, щоб кожен міг знайти щось, що можна використати у власному звіті, дописах в соцмережах чи на сайті. Наш CEO Станіслав Шум показав 2 місяці свого карантинного життя у цифрах та взаємозв'зках на 40 різних графіках. І жоден з графіків не повторюється! Так, це 40 унікальних способів візуалізувати дані. Користуйтесь для натхнення.
Зараз все складніше залучати клієнтів "в лоб". Використання воронки продажів у маркетингу та продажах дозволяє впливати на потенційного клієнта більш тонко та непомітно, підлаштовуючись під його потреби. Як же працює воронка продажів на практиці?
Контентчино №3. З`ясовуємо, що таке account based marketing, кому підійде та як його використовувати
Дмитро Лисицький, СЕО INFLU2, на пальцях пояснює, що таке account based marketing, та розмірковує про нові звички та тривалість уваги людей.
В цій статті ми розкажемо, що таке лідогенерація, навіщо вона потрібна та як побудувати процес роботи з лідами (хто це такі, читайте нижче).
Головний секрет пошукової оптимізації — якісний контент. Вже котрий рік поспіль Google посилює вплив контенту на результати видачі. Інші критерії, як от певна частотність ключових слів або наявність сніпетів, також важливі, але найбільше значення має саме якість та унікальність контенту.