Корпоративний журнал Baker Tilly від Top Lead став фіналістом Content Marketing Awards 2019
Content Marketing Institute щорічно проводить конкурс серед агенцій та маркетологів, які створюють крутий контент, та відзначає найкращих з них. Дивляться на все: починаючи з дизайну проєктів, закінчуючи редактурою і навіть розповсюдженням. Серія корпоративних журналів Baker Tilly увійшла до фіналістів в категорії Internal/Employee Publication. І вона дійсно на це заслуговує!
В журналі розкривається яскраве життя всередині компанії
Розповідаємо про розвиток мережі та про найкращу команду, яка рухає її вперед.
Ми приділили особливу увагу співробітникам компанії
В дизайні акцент робили на яскравих життєрадісних кольорах та стильному оформленні
Не забули й про улюблених клієнтів
Провели інтерв'ю з партнерами та керівниками відділів, які поділились своїм досвідом з колегами
Показали, що компанія турбується про природу та бере участь в соціальних проєктах
І додали ще багато інфи, яка буде корисною та цікавою не лише для співробітників Baker Tilly, а й для кожного, хто візьме журнал до рук
Погортати повну версію журналу можна тут: https://bakertilly.ua/about/annual-reports?fbclid=IwAR0I5G1NCyhkRysIHH96qTpl7TGIfEYEy1Kbv31RNJhFsQJdbJsRwd6sRz0
Це перший раз, коли ми стали фіналістами конкурсу саме з цим щорічним проєктом. І перший рік, коли ми вийшли до фіналу одразу в двох категоріях: також в категорії Best Special Topic Issue переміг наш довідник Fintech Guide 2018.
Попереднього року ми теж зайняли призове місце в цій категорії з довідником про енергетику України. А в 2015 році отримали винагороду в категорії Best Infographics Series за довідник з сільського господарства України.
Дякуємо нашим партнерам Baker Tilly — ви нас надихаєте на нові круті проєкти.
Щоб дізнатись більше про наші інфографічні довідники та взяти участь у створенні шедеврів, тисніть на банер: