Кейс Baker Tilly: приклад якісного залучення аудиторії
Пояснити складну річ без довгих нудних речень — це цінне вміння. Професіонали, які мають такий навик, цінуються вище за інших. Пропонуємо вам на прикладі кейсу однієї аудиторської компанії подивитися, як можна залучити аудиторію за допомогою однієї інфографіки.
У вересні 2013 року вступив у силу новий Закон про трансфертне ціноутворення, прийняття якого супроводжувалося жвавими дискусіями та неоднозначною реакцією, як експертів, так і бізнес-спільноти. Мало хто з керівників та співробітників компаній, і тим більше їхніх клієнтів, міг до кінця розібратися в юридичних тонкощах прийнятого закону. Але одній компанії все ж таки вдалося запропонувати нестандартне та зручне рішення проблеми.
ПОШУК ОПТИМАЛЬНОГО РІШЕННЯ ДЛЯ АУДИТОРІЇ
На тлі плутанини компанія Baker Tilly вирішила зробити ставку на простоту і лаконічність подачі інформації. Вибираючи концепцію донесення інформації до української цільової аудиторії, Baker Tilly керувалася трьома правилами:
а) короткий і простий формат подачі даних;
б) акцент на важливих деталях;
в) адаптація складних юридичних формулювань для їхнього адекватного сприйняття середньостатистичним користувачем.
ПЛАНУВАННЯ ТА ПІДГОТОВКА КОНТЕНТУ
Більше 90% усієї інформації людина засвоює візуально. Таким чином, оптимальним способом викладу матеріалу виявилась інфографіка, яка включає в себе текст і статистичні дані. Компанія Baker Tilly задіяла весь креативний потенціал своїх співробітників, які всього за кілька днів створили унікальний візуальний продукт, що відображає суть складного Закону щодо трансфертного ціноутворення в доступному форматі.
РЕЗУЛЬТАТ
Інфографіка "Що таке трансфертне ціноутворення" стала хітом українського Facebook. За перші кілька хвилин після публікації візуальним контентом поділилися понад 30 разів. Інтерес аудиторії Facebook до правової тематики зазвичай незначний, але яскрава інфографіка змогла привернути увагу. Baker Tilly вирішила не зупинятися на досягнутому і створила англійську версію популярної інфографіки, щоб спростити життя іноземних інвесторів, зацікавлених в Україні.
Активне використання соціальних мереж дало компанії відчутні результати. Збільшення кількості інфографіки та інших візуальних матеріалів на сайті компанії також допомогло залучити додатковий трафік. Якщо ввести в пошуковому рядку Google "трансфертне ціноутворення", ви побачите посилання на сторінку компанії з інфографікою на першій сторінці пошуку.
СКЛАДОВІ УСПІШНОЇ ІНФОГРАФІКИ
Кейс Baker Tilly — яскравий приклад інноваційного рішення, яке принесло реальну користь цільовій аудиторії. Багато компаній сьогодні намагаються використовувати схожу стратегію, розбавляючи нудний текстовий контент візуальними матеріалами. Секрет успіху Baker Tilly в тому, що компанія змогла знайти своєчасне вирішення актуальної для клієнтів проблеми. На тлі складних, малоінформативних публікацій, які були запропоновані іншими компаніями та порталами, інфографіка Baker Tilly виявилася найякіснішим продуктом.
Ключ до успіху — розуміння нагальних потреб клієнтів та вміння подати складну інформацію в доступному для користувачів форматі, навіть якщо це стосується таких нудних речей, як закон про трансфертне ціноутворення.