10 вражаючих прикладів контент-маркетингу й стільки ж маленьких порад для вас
Виробництво контенту стало настільки масовим, що перетворилось на справжню індустрію зі своїми лідерами і аутсайдерами. Контент сьогодні такий же продукт, як смартфон або поліетиленовий пакет. І в цій індустрії також є компанії, що задають тренди контент-маркетингу не гірше, ніж Apple в сегменті гаджетів. Присвятіть вечір цим 10 ресурсам — і ви не пошкодуєте.
Контент-хаб компанії Adobe — чудовий приклад таргетованої платформи для просування брендованого контенту, який приносить користь споживачам. Завдяки продуманому інтерфейсу і якісним статтям, доповненим візуальними матеріалами, ви можете непомітно для себе провести на сайті не одну годину. Якщо ви уважно вивчите Adobe"s CMO, то зрозумієте, що це ціле спеціалізоване інтернет-видання, до речі, не гірше, ніж WIRED або The Verge, наприклад.
Nota bene. Створюйте контент-хаби, вільні від реклами, й використовуйте ці платформи для побудови довгострокових відносин зі споживачами.
2. GE Reports
GE Reports позиціонує себе як провідне щоденне інтернет-видання компанії General Electric. Навіть побіжно поглянувши на їхній контент і структуру платформи, розумієш, що вони мають право так пафосно говорити про себе. Ключовою особливістю платформи є контент, присвячений питанням інновацій, науки і сучасних технологій, який наповнений анімацією, відеороликами та інфографікою. Кожен пост GE Reports — це міні-дослідження. Деякі матеріали доступні для безкоштовного скачування.
Nota bene.
Nota bene. Вибирайте такі теми для контенту, які будуть одночасно цікаві вашій аудиторії та корисні вам для просування власного бренда. Щоразу, готуючи новий матеріал, ставте собі питання: "Як моя компанія вирішує проблему, про яку я пишу?".
3. Intel IQ
Відмітною рисою платформи є контент, що розповідає про простих людей і їхній досвід взаємодії з сучасними технологіями. Intel IQ користується великою популярністю серед споживачів завдяки інтуїтивному інтерфейсу і особливому підходу до написання контенту, який створює ефект повного занурення в процес взаємодії з технологією.
Nota bene. Люди люблять читати про інших людей, тому розповідайте "історії з людським обличчям", навіть якщо пишете про технології для аерокосмічної промисловості.
BufferАpp — це не лише зручний додаток, що дозволяє оптимізувати розміщення контенту в соціальних мережах, але і досить хороший приклад простого і ефективного контент- маркетингу. Блог компанії не збиває з ніг якимось особливим дизайном, проте їхні пости хочеться читати одне за одним. Візьміть, приміром, публікацію у блозі від 21 жовтня "Infographic: The optimal length for every social media update and more". Менш ніж за добу вона набрала більше 2 300 репостів у соціальних мережах. Небагато великих видань можуть похизуватися такою популярністю своїх матеріалів.
Nota bene. Намагайтесь діяти ще більш масштабно, ніж можете насправді собі це уявити.
5. Hubspot
Компанія Hubspot, яка пропонує інтегроване маркетингове програмне забезпечення, вже з моменту своєї появи стала провайдером корисного контенту для користувачів. Сьогодні блог Hubspot має більше 300 тис. підписувачів і більше 1 млн фоловерів у соціальних мережах. Секрет успіху компанії в тому, що вона створює контент, який відповідає на найбільш поширені питання користувачів продукції Hubspot. Саме кваліфікована підтримка цільової аудиторії зміцнює позиції компанії в якості лідера думок у сфері маркетингового ПЗ.
Nota bene. Визначте основні проблеми ваших клієнтів, запитайте, з чим вони не можуть впоратися і дайте їм корисні поради у вигляді контенту.
6. Salesforce
Сильною стороною контенту Salesforce є те, що він, з одного боку, корисний для читачів, з іншого — оптимізований для пошукових механізмів. Варто враховувати, що компанія виробляє ПЗ для забезпечення і оптимізації продажів і, відповідно, в пошукових механізмах змагається в одному з найбільш конкурентних сегментів, де представлені такі ключові слова, як "маркетинг", "обслуговування клієнтів", "продажі", "CRM-системи" і т. д.
Nota bene. Сьогодні, коли людину щось цікавить, вона найчастіше запитує про це у Google, тому ваше завдання — знати, як зробити так, щоб Google відповів на питання користувача вустами вашої компанії.
CapGemini — компанія, яка більше 40 років займається консалтингом у сфері менеджменту й інформаційних технологій, також досягає успіху і в контент-маркетингу. Основна перевага їхньої контент-маркетингової стратегії полягає в механізмі зворотного зв'язку. У своєму профілі LinkedIn CapGemini розміщує якісний ліцензійний контент від відомих видань. Коли користувач клікає на статтю, він автоматично потрапляє на брендований контент-хаб компанії CapGemini"s Content Loop, де йому пропонують підписатися на оновлення компанії в LinkedIn, прочитати інші статті на відповідну тематику або безпосередньо зв'язатися з консультантом компанії.
Nota bene. Якісний контент допомагає збільшити залучення користувачів, а також покращує конверсію лідів.
Ми вже колись писали про контент-маркетингову стратегію компанії Red Bull, і від того часу, схоже, їхній контент став ще крутішим. Описувати переваги Red Bull"s Red Bulletin можна нескінченно, тому вам краще самостійно переконатися в тому, що цей контент дійсно чудовий. Інтерфейс платформи, верстка і якість візуальних матеріалів — у Red Bull все на вищому рівні. І найголовніше — вони вміють розповідати захопливі історії. Red Bull — один з яскравих прикладів сучасного бізнесу, в якому бренд і контент, що асоціюється з ним, настільки ж значущі, як і сам продукт компанії.
Nota bene. Підходьте до створення контенту так, ніби ваш блог або контент-хаб — це справжнє видання зі своєю редакційною політикою. Це дозволить вам сформувати чіткий імідж бренда, який приноситиме вам прибуток у довготривалій перспективі.
9. P&G Everyday
У компанії Procter&Gamble чітко знають свою цільову аудиторію, і блог P&G Everyday — яскраве тому підтвердження. Їхній контент розрахований передусім на зайнятих жінок, які крім роботи і домашніх справ піклуються ще й про дітей. Двохвилинного знайомства з блогом досить для того, щоб зрозуміти, які проблеми допомагає вирішити його контент.
Nota bene. Завжди чітко визначайте свою цільову аудиторію і розповідайте про важливі для неї речі за допомогою простого й корисного контенту.
AirBnB — платформа для розміщення оголошень про здачу в оренду, пошук і оренду житла різної тривалості у всьому світі. Контент, який компанія розміщує на своїй сторінці AirBnB City Guides, прямо відповідає тому продукту, що пропонує. Шукаєте житло в Парижі? Чудово! Тоді почитайте про популярні райони міста і про те, що там можна знайти. Головна перевага платформи — таргетованість контенту.
Nota bene. Якщо ви пропонуєте незвичайний сучасний продукт, ви також повинні запропонувати користувачам нові способи взаємодії з інформацією.
Сподіваємось, ці приклади стануть чудовою ілюстрацією того, як потрібно створювати і просувати контент. І не забувайте головну пораду Кевіна Спейсі контент-маркетологам: хороший контент — це передусім захоплююча історія. Намагайтеся створювати такий контент, який самі захочете читати і перечитувати.