Visual content solutions
  • Головна
  • Про нас
  • Проекти
  • Рішення
  • Блог
  • Контакти
  • Become a Patron!
  • ru
  • en
  • ua

Аналітики McKinsey розібрали світ на шматки за допомогою великих даних та інфографіки. Огляд переможця Content Marketing Award


Аналітики McKinsey розібрали світ на шматки за допомогою великих даних та інфографіки. Огляд переможця Content Marketing Award

На планеті 190 країн. І якщо нам потрібно дізнатись про те, як люди живуть в якійсь з них, який у них рівень достатку, в якому стані система охорони здоров"я чи інші подібні факти, ми вимушені використовувати середні дані. Які насправді не дуже помічні і часто не дають уявлення про реальне життя людей. Бо фактично люди живуть не просто в своїй країні, а в конкретному регіоні, місті, районі, і умови життя можуть сильно відрізнять навіть у сусідів в межах однієї держави. 

Але тепер у нас є інструмент для більш реалістичних порівнянь. McKinsey Global Institute зробили фантастичну аналітичну роботу. Ця робота перемогла в номінації Visual Storytelling — Best Infographic Series на Content Marketing Awards. 

А дві наших роботи стали фіналістами в цій же категорії.

Ось наша реакція на роботу, що стала найкращою серію сторітелінгових інфографік у світі.

Але спочатку про те, яку роботу McKinsey Global Institute подавали на конкурс. 

Дослідження, яке вивчає умови життя майже кожної людини в цілому світі

Що буде, якщо поділити планету не на 190 країн, а на 40 000 макрорегіонів і детально вивчити кожен з них? Це ж як поглянути на світ у мікроскоп! Звучить шалено, але саме це і зробили в McKinsey Global Institute. Там розробили інструмент для вивчення реалістичної картини світу. 

Дослідження показує дані про тривалість життя та фінансовий стан людей по всій планеті в розрізі 40 000 макрорегіонів. І прогрес, який відбувся з 2000 по 2019 рік. Прогрес не лише в масштабах країн, а в масштабах невеликих спільнот. Ці деталізовані дані дають набагато краще уявлення про справжній стан справ, ніж дані, до яких ми звикли.

Переглянути звіт Pixels of Progress від McKinsey Global Institute. 

Ось як насправді змінилось життя людства за 20 років 

Детальний погляд на світ з точки зору макрорегіонів показує реальну зміну рівня та тривалості життя в кожному регіоні, дає набагато більш точне уявлення, ніж погляд на країни.

 Pixels of Progress McKinsey

Карта в повному розмірі тут

А ось як правильно порівнювати сусідів — не за середніми показниками, а за регіонами 

Деталізований погляд на країни дає змогу оцінити реальну різницю у ВВП на душу населення.

Content Marketing Award McKinsey

А так виглядає аналіз цілого регіону 

Розподіл населення по ВВП на душу населення в регіоні Субсахарської Африки показує вади традиційного підходу, який усереднює дані. Так розподіл виглядає в традиційний статистиці — вся Субсахарська Африка нібито має ВВП на душу населення $3900. 

Але якщо використовувати підхід McKinsey, стає зрозумілим, наскільки це твердження далеке від реальності.

Не будемо завантажувати вас детальним розбором всіх показників, графіків та висновків, які наведені в дослідженні, радимо самостійно вивчити його. 

Робота McKinsey показує шалені можливості big data у різних сферах 

Цей приклад роботи з великими даними пояснює, яку користь може принести глибоке занурення в дані. 

По-перше, це відмінний приклад візуалізації даних з освітньою метою, бо її можна використовувати в навчальному процесі.  

По-друге, це хороший приклад контенту, який може допомогти подолати глобальні проблеми. Таке дослідження могли б використовувати уряди, неурядові та міжнародні організації для того, щоб краще розподілити свої енергію та ресурси для тих, кому вони більше потрібні. 

Також подібний підхід до аналізу даних може використовувати бізнес для кращого розуміння клієнтів чи перспектив при виході на нові ринки. 

А ще це потужний інструмент для інших аналітиків. Попри те, що McKinsey Global Institute вже проробили велику роботу, ми впевнені, що якщо за вивчення результатів візьметься сторонній фахівець, він зможе знайти фантастичну кількість невідомих раніше фактів, які не знайшли McKinsey і на основі яких можна ухвалювати корисні рішення. 

До речі, в нашому портфоліо також є робота на основі big data — інфографіка Why Nations Thrive, яка показує вплив різних параметрів на Індекс людського розвитку. 

Поделиться:  

Підпишіться на наш блог

Я погоджуюся з Політикою конфіденційності та Правилами збору даних

Дякуємо!
Ви підписались на розсилку публікацій
від Top Lead!

Читайте также

Не робіть величезні звіти — підготуйте одну інфографіку! 7 прикладів лаконічного контенту для комунікаційНе робіть величезні звіти — підготуйте одну інфографіку! 7 прикладів лаконічного контенту для комунікацій
У клієнтів все погано? Візьміть їх навчання в свої рукиУ клієнтів все погано? Візьміть їх навчання в свої руки
Простий спосіб для агрокомпанії отримати інвесиціїПростий спосіб для агрокомпанії отримати інвесиції
Як пише тексти армія США і як це допоможе вашій компанії в підготовці текстівЯк пише тексти армія США і як це допоможе вашій компанії в підготовці текстів
Top Lead — фіналіст Content Marketing AwardsTop Lead — фіналіст Content Marketing Awards
Як працює Top Lead під час війниЯк працює Top Lead під час війни
Top Lead © 2023

Наші нагороди

Top Content Marketing Agencies Badge CMA finalist 2023

Членство в ассоціаціях

Chamber

Мы используем файлы cookie, чтобы улучшить ваш опыт, как пользователя ресурса и проанализировать наш трафик, чтобы улучшить этот сайт.
Нажав любую ссылку на этой странице, вы предоставляете нам согласие на установку файлов cookie.

Посмотреть нашу политику конфиденциальности