Простий спосіб для агрокомпанії отримати інвесиції
Що цікавить інвесторів?
Ми не просто так написали "приклади нефінансових звітів". Бо інвесторів, крім фінансових показників, цікавить стійкість бізнес-моделі, наявність програми управління ризиками (особливо в Україні зараз це дуже важливо), програма розвитку персоналу, екологічні, енергоощадні ініціативи тощо.
Як донести до інвесторів те, що їх цікавить?
Формат, як і наповнення, залежать від конкретної ситуації, користуватись шаблонними рішеннями в даному випадку буде некоректно. І якщо резюмувати, можна виділити кілька форматів:
1. одна невелика візуалізація-резюме з головними показниками. Корисно, якщо треба підготувати невеликий обсяг інформації за короткий проміжок часу.
2. презентація — дає можливість розповісти про компанію більш розгорнуто, але при цьому також не потребує багато часу на підготовку.
3. нефінансовий звіт — зазвичай великий документ, в якому можна масштабно показати різні аспекти, куди можна додати широкі пояснення, деталізовані плани, фінансову звітність і таке інше.
Будьте гнучкими. Контент про нефінансові показники — це не завжди великий ESG/CSR-звіт.
Про що пишуть агрокомпанії у звітах?
МХП-2022 (звіт)
- показує як саме заробляє гроші
- пояснює ризики для компанії та описує модель реагування на них
- описує як діяльність МХП підтримує цілі сталого розвитку ООН
- показує програму турботи про здоров"я персоналу
- описує систему корпоративного управління і її відповідність британським стандартам
- показує підтримку України під час війни
Нібулон — приклад ультракороткої комунікації з інвесторами
Проблема: 30% земельного банку Нібулон заміновано. Розмінування потребує інвестицій для розмінування.
Рішення: одна сторінка з описом проблеми та потреб в дослідженні про вплив війни на екосистему.
Профіт: цю інфографіку побачить аудиторія дослідження — інвестори, посадовці, журналісти, а також представники компанії можуть її використовувати на заходах, при особистих зустрічах, її можна розмістити на сайті тощо.
Лише одна сторінка — і стільки переваг.
Kernel-2022 (звіт)
Викликає захоплення окрема сторінка про стратегію розвитку холдингу до 2026 року з урахуванням повномасштабної війни. Саме те, що потрібно інвесторам.
Астарта-2022 (звіт)
Холдинг має у своєму складі IT-компанію, яка розробила систему управління агробізнесом Agrichain, і про це у звіті є окремий розділ.
Хоча Астарту ми трохи покритикуємо — за нестачу візуалізації. Тому відповідну сторінку сюди на ставимо. Детальніше про Agrichain можна прочитати на сторінці 10.
Шановні астартівці, якщо ви нас читаєте — ваш звіт міг би містити менше табличок та текстів і більше інфографіки.
Це лише кілька невеликих прикладів контенту, який допомагає отримати інвестиції. У нас немає мети оглянути всі звіти, презентації та інфографіки. Скоріше хочемо підштовхнути вас до дії в правильному напрямку.
Хочете залучити інвестиції? Ми допоможемо!
Якщо у вас є потреба залучити інвестиції, звертайтесь до Top Lead. Ми маємо великий досвід роботи з агрокомпаніями. Зокрема, вже багато років поспіль готуємо інфографічний довідник "Агробізнес України", нефінансові звіти, інфографіку та презентації для різних компаній, в тому числі агро.
Детальніше наш контент для агро можна переглянути за посиланням.
Опишіть свої потреби нам на імейл marina.budnik@toplead.com.ua, і ми подумаємо, як зможемо допомогти.