У клієнтів все погано? Візьміть їх навчання в свої руки
Інколи здається, все котиться псу під хвіст. Особливо останніми роками: епідемія коронавірусу, війна, інфляція, падіння економіки… А ще вже кілька років поспіль розумні люди говорять про якусь "цифрову трансформацію" — і досі точно не зрозуміло, що воно таке і як її робити. Зате зрозуміло, що треба.
Словом — все складно. Але знаєте, коли клієнти нервують і не мають опори під ногами — це для вас можливість. Можливість стати опорою, пояснити що відбувається, що робити далі.
Ми нещодавно допомогти в антикризовій комунікації швейцарській компанії Luxoft. Підготували серію інфографік та постер на їх основі. Ось про що вони:
- що таке рецесія і які її причини?
- чому нинішня рецесія не така страшна, як та, що сталась у 2007 році?
- як вона впливає на фінансовий сектор?
- як банки можуть пом"якшити удар?
Повна версія за посиланням: інфографіка, постер.
Записуйте рецепт хорошого візуального контенту, який буде помічним для клієнтів
- берете експертизу всередині вашої компанії,
- заправляєте її дрібкою готовності поділитися цією експертизою,
- настоюєте на контент-агенції, яка вміє просто говорити про гроші,
- змішуєте з комунікаціями між своїми експертами та агенцією.
- Після пари тижнів ретельного перемішування у вас вийде простий, зрозумілий, лаконічний, переконливий контент, який допоможе клієнтам.
Наприклад такий, як той що ми підготували для Luxoft.
5 етапів підготовки успішного візуального (і будь-якого іншого контенту
Кілька етапів роботи над контентом, які гарантують, що він досягне своєї цілі.
- Зрозуміти — а яка ваша ціль?
- Донести свої потреби і бачення результату до виконавця — незалежно від того чи це людина всередині компанії, чи підрядник.
- Отримати фідбек за пунктом 2 від виконавця.
- Узгодити фінальне бачення.
- Комунікувати під час роботи. Це дуже, дуже важливо. Дякувати Богові, з Luxoft в цьому аспекті проблем не було :) Ми постійно були на контакті з їхньою командою.
Займайтесь освітою клієнтів, і вони будуть вам довіряти
Ось як це працює. Криза. У клієнтів (чи майбутніх клієнтів) є питання. Проблеми. Невизначеність. Їхні конкуренти втрачають гроші, і привид банкрутства стоїть за їхньою спиною. Вони намагаються знайти способи врятувати бізнес. Часто не можуть знайти профільної експертизи. І тут ви розкладаєте для них все по поличках за допомогою дуже простих та зрозумілих пояснень: бро, у тебе проблема? Конкуренти вже збільшили виробництво, а ти ніяк не можеш? Ось тобі покрокова інструкція. Твоя слабка ланка — це логістика? У нас є люди, які допоможуть. Банк вдесяте відхиляє заявку на кредит? Почитай дуже зрозумілий курс від нашого експерта про те як зняти всі претензії від банку.
Якщо вашій компанії потрібен дуже зрозумілий освітній контент для клієнтів, ми в Top Lead знаємо, як його готувати. Пишіть на імейл marina.budnik@toplead.com.ua, і ми подумаємо, як можемо допомогти.
Переглянути інфографіку для Luxoft можна за посиланням: інфографіка, постер.
Цікаво бачити більше таких кейсів? Підписуйтесь на наш LinkedIn, і ми будемо радувати вас таким контентом раз на тиждень!