Як пише тексти армія США і як це допоможе вашій компанії в підготовці текстів
"HIMARS зіграв ключову роль в російсько-українській війні, бо здатний ефективно нищити військову інфраструктуру ворога". Так після перемоги України виробник HIMARS буде промотувати свою продукцію.
Але виробникам надсучасної зброї, за якою спостерігає весь світ, легко сформулювати переконливий меседж. А якщо ви виробляєте щось інше і переваги вашого продукту не такі очевидні, донести його переваги складніше. Для цього можна використати два інструменти: написати текст чи підготувати візуалізацію. Або поєднати їх.
Армія США при написанні текстів використовує підходи, які гарантують, що читачі точно зрозуміють текст. Ось вони.
1. Витягніть висновок нагору тексту, а додаткову інформацію передавайте в наступних абзацах.
2. Пишіть настільки короткий текст, наскільки це можливо без шкоди для читача.
3. Уникайте того, що відволікає: штампів (найкращий продукт, унікальні властивості), зайвих вступів, ліричних відступів.
4. Пишіть просто, щоб вас точно зрозуміли: без технічних термінів та скорочень, якщо вони непотрібні, без нечитабельних речень, двозначних слів. .
5. Використовуйте активний стан — будуйте речення, в яких ви або ваш товар активно виконують дію, а не дія виконана над якимись пасивними об"єктами. Ось так: "HIMARS знищив склад рашистів" замість "склад рашистів знищений HIMARSом"; "фільтр позбавляє воду шкідливих домішок" замість "вода, очищена фільтром, позбавлена шкідливих домішок".
6. Пишіть грамотно.
Ці правила допоможуть покращити будь-який текст про товари й послуги, переваги та можливості, які ви даєте клієнту. Навіть якщо ваша компанія виробляє не HIMARS, а щось інше.
Про те, як писати зрозумілі тексти, робити інформативні візуалізації та вдало їх поєднувати CEO Top Lead Станіслав Шум розповідав на тренінгу для USAID. Конкурентоспроможна економіка. Зокрема про таке:
- як читач сприймає текст;
- який текст буде зрозумілим з першого погляду;
- як зробити ефективну візуалізацію;
- також Станіслав показав вдалі та невдалі приклади та розповів про робочий процес в Top Lead.
До речі, цей текст ми написали дотримуючись підходів Армії США. І ми в Top Lead не лише використовуємо ці підходи, але з радістю ділимось знаннями. Тож якщо вам цікаво, щоб співробітники вашої компанії також ними опанували, пишіть на пошту manager@toplead.com.ua — обговоримо деталі.
А якщо ви хочете побачити більше прикладів якісної інфографіки, підписуйтесь на наш телеграм-канал UA War Infographics, ми щодня публікуємо там нові приклади.