Під час кризи потрібно якомога більше комунікувати з аудиторією та розповідати про стан справ в компанії, не зникати та не втрачати зв’язок, щоб люди про вас не забули або не вирішили, що ви ховаєтесь через проблеми. Регулярна комунікація у різних каналах показує, що компанія працює, піклується про своїх клієнтів та що їй можна довіряти.
Розповідаємо, що потрібно робити вже негайно, щоб не проґавити момент, коли маркетинг різко змінить курс, залишивши вас розгублено кліпати очима на узбіччі.
Карантин — це крута нагода навчитись спілкуватись з людьми онлайн. Як з’ясувалось, в онлайні можна робити все, що завгодно: проводити робочі наради, вчитись, святкувати, випити у віртуальному барі та провести конференцію. Потрібно лише знати деякі лайфхаки. З барами ви, напевне, розберетесь самі, а ось щодо вебінарів є декілька порад.
Бізнес стоїть, карантин триває, проте це зовсім не причина нічого не робити. Чому б не зайнятися маркетингом?
Щоб вам було простіше, ми підготували для вас шпаргалку з ідеями для контенту на весь місяць — вистачить до кінця карантину!
Цю статтю ми написали ще у 2017 році як прогноз на 2018 рік, але ми випередили час. Проте зараз все це нарешті стало актуальним як для маркетологів, так і для власників бізнесу. Якщо ви не прочитали це раніше, читайте зараз, щоб не відстати від конкурентів.
Ви дарма досі не повісили на сайт компанії щось інтерактивне. Ми переконаємо вас це зробити.
Підтримувати зв’язок з клієнтами під час кризи — життєво необхідно. Подивимось, як це правильно робити на прикладі МВФ — організації, клієнти якої постійно стикаються з економічними проблемами.
Коли починається криза, всі економлять гроші та скорочують витрати, тому продати будь-що стає дуже складно. З іншого боку всім потрібно більше продавати, щоб вижити. Але в такі часи варто не завалювати клієнтів рекламою, а проявити турботу та підтримати їх.
Якщо ви колись намагалися організувати онлайн-наради, брейншторми або інші великі заходи, то напевне помічали, що вони проходять менш продуктивно, ніж "реальні". Та це можна виправити, якщо підійти до організації віртуальних зустрічей системно.