Новина тижня: про наш контент знають в усьому світі. Буквально! Бо ми на 17-му місці серед 50 найкращих агенцій у світі!
Ми перемогли у Content Marketing Awards — отримали перше місце у світі в номінації "Дизайн" за інфографічне дослідження про економіку США Unboxing US Economy.
Все більше компаній випускають звіти зі сталого розвитку. Тепер це не мода, а потреба. Якщо ваша компанія збирається готувати такий, або навіть якщо вже готує, радимо вам переглянути звіт Vodafone, бо це вдалий приклад для наслідування.
Українські аутсорсингові IT-компанії починають створювати власні продукти. І конкурувати з потужними західними компаніями, які мають великий досвід продажів своїх продуктів. Тому українському бізнесу потрібно зрозуміти, як влаштований маркетинг на заході. Ми підготували дослідження на цю тему і в цій статті ділимо результатами.
Нефінансовий річний звіт для Фонду "Повернись живим" Top Lead зробили pro bono за власною ініціативою — щоб підтримати важливе соціальне починання Фонду. Метою є нагадати людям про проблеми українських бійців та їхні потреби та залучити більше партнерів та благодійників.
Иногда кажется, что маркетинг — понятие настолько обширное, что ни конца ни края не видно: что там в том маркетинге, из скольки частей он состоит? Команда Top Lead разобралась в этом вопросе и нашла ответ: маркетинг состоит из 52 коробочек. Что за коробочки? Загляните в статью и узнаете.
Контент-план — это, можно сказать, технический документ для маркетолога. Он не решает всех проблем с контентом, но помогает выдержать дисциплину и не забросить работу с контентом, переключившись на более "простые" маркетинговые форматы, вроде рекламы и промо-акций. Разбираемся, как составить контент-план, который поможет развивать контент-маркетинг.
Когда ваша компания доросла до уровня, на котором традиционных коммуникационных материалов для рассказа о социальной ответственности уже не хватает, в голову приходит идея подготовить CSR-отчет — отчет о корпоративной социальной ответственности. И одновременно возникают вопросы: что показывать? как показывать? Мы объясним это на примерах удачных годовых отчетов украинских компаний. Воспринимайте эту статью как помощь в "сборке" вашего отчета.
Стандарти GRI — це єдина зрозуміла мова для різних організацій: великих і малих, приватних чи державних. Вона дозволяє послідовно та якісно звітувати про їх вплив на сталий розвиток. За їх допомогою стейкхолдерам простіше порівнювати результати минулих років та різних компаній, а бізнес стає більш прозорим. Але якщо компанія не має великого впливу на навколишнє середовище та серйозні соціальні теми, звіт можна складати не за стандартами, орієнтуючись на інші цілі.