6 правил створення якісного бізнес-контенту
Створивши свій продукт (або послугу) в потрібний час, ви народжуєте на нього попит. Але як люди дізнаються про ваш новий продукт? Тільки шляхом вивчення контенту, який ви створюєте. Різного контенту. Хорошого контенту.
Контент-маркетинг — це не просто інформаційні матеріали, які виводять ваш продукт на ринок. Це інструмент підвищення впізнаваності вашого бренду, кращий спосіб утворювати і навіть виховувати ваших теперішніх та майбутніх клієнтів. Саме контент, а ні що б там не було, приводить до вашого сайту відвідувачів.
БІЗНЕСУ — БІЗНЕС-КОНТЕНТ
Для того щоб отримувати максимальну віддачу від ваших зусиль в контент-маркетингу, переконайтеся, що ваш контент відповідає наступним шести критеріям справжнього бізнес-контенту:
- Це не реклама.
Рекламні матеріали ніколи не зможуть надихати і спонукати цільову аудиторію до активних дій так, як це зможе цікавий і вчасно поданий контент (стаття або інфографіка).
- Інформація відповідає запитам аудиторії.
Загальні матеріали, які, до того ж, не дуже актуальні для вашої ЦА, не в змозі допомогти вам досягти поставлених цілей. Під час написання матеріалів необхідно переконатися, що ця інформація буде корисна для читача, незалежно від того, чи є він клієнтом вашої компанії.
- Кожен пост на сайті повинен заповнювати прогалину в освіті клієнта або його розумінні вашого продукту.
Професійний контент-маркетинг передбачає, що кожен ваш пост на сайті дає відповідь на якесь питання ваших читачів або вирішує проблему ваших клієнтів.
- Все, що написано, написано добре.
Погано сформульована або некоректно подана думка може не лише не дати потрібних результатів, а й зашкодити репутації компанії або її фахівців. Знайдіть час, щоб упевнитися, що ваш контент складено думаючою людиною і він не містить кричущих помилок.
- Контент релевантний бізнес-цілям.
Якщо контент, який ви створюєте, ніяк не співвідноситься з вашими бізнес-цілями, то це марна трата ресурсів. Створюючи інфографіку, придумуючи текст на посадкову сторінку або просто складаючи тези для майбутньої статті на сайт, думайте про те, як це допоможе досягти цілей, які стоять перед вашою компанією.
- Тільки підтверджені факти.
Оскільки все, що ви робите в рамках контент-маркетингу, спрямоване на досягнення бізнес-цілей, можна ненавмисно почати створювати упереджені матеріали. Користувачі не люблять це ще більше, ніж рекламу. Обов'язково знайдіть час, щоб перевірити правдивість та актуальність даних, які ви використовуєте у своєму контенті.
Кожен бізнес унікальний. Тому тематика контенту для кожного бізнесу теж повинна бути унікальною.