Без хорошого контенту SEO-оптимізація марна. Що ж робити?
Про ефективність SEO-оптимізації складають легенди. Для невеликих компаній вона замінює практично весь маркетинг, для величезних корпорацій є солідною статтею витрат. Але для ефективного залучення трафіку і тим більше конверсії користувачів у покупців цього мало. Уявіть, що ви купуєте квитки на гран-прі "Формули-1", а потрапляєте на півфінал ралі Житомир-Бердичів. Приблизно такі самі почуття у користувача викликає сайт, де для нього немає нічого корисного та цікавого. Ми солідарні з SEO-профі Брайаном Діном з компанії Backlinko, який стверджує, що наступного разу користувачі просто не повернуться на такий сайт. Ось що Брайан ще думає про важливість контенту.
1. Не бійтеся витрачати гроші на контент
Дешевий (а, значить, неякісний) контент — це просто один з варіантів, але не вихід. Ви можете купувати дешеві статті, проте рейтинг вашого сайту вони навряд чи поліпшать. Збільшення витрат на контент — хорошу інфографіку, електронну публікацію або інший pillar content — дозволить вам отримати кілька преміальних посилань та збільшити свій рейтинг у пошукових системах. Вам залишиться тільки монетизувати трафік.
2. Якість контенту — ключовий фактор успіху, якщо ви залучаєте трафік за допомогою email-маркетингу
Контент, який ви використовуєте для email-розсилок, або залучить вам ліди, або ви просто витратите силу-силенну часу та відправите кілька сотень листів, які ніхто не прочитає.
3. Станьте автором
Якщо ви хочете залучити додатковий трафік та заробити статус експерта, заведіть власний блог на авторитетних у вашій сфері сайтах та авторські колонки у виданнях.
4. Використовуйте скальпель, а не сокиру
Контент легко зіпсувати словами, особливо якщо намагатися оптимізувати його тільки з точки зору пошукових запитів. Краще повільно, але впевнено адаптувати контент під найбільш часто запитувані ключові слова. Введіть кілька ваших ключових слів в рядок пошуку Google, перейдіть вниз і подивіться на графу "Разом з ... Частіше за все шукають", додайте пару слів з цього списку у вашу статтю. Пам'ятайте, ви пишете для людей, а не для пошукових систем.
5. Об'ємний контент покращує позицію сайту в результатах пошуку — підтверджено дослідженнями
Якщо ви хочете поборотися за конкурентне ключове слово, переконайтеся в тому, що на сторінці сайту є якісний контент об'ємом не менше 1 500 слів.
6. Важливість довгих запитів переоцінена
Не варто намагатися оптимізувати контент для запитів у 50-100 слів. По-перше, це погіршить якість самого тексту, по-друге, ви можете наразитися на штраф від Google Panda.
7. Ключові слова в пошуку = нові теми для контенту
Популярні ключові слова є індикатором поточних інтересів користувачів. Наприклад, ви з'ясували, що 20 тис. чоловік в минулому місяці шукали якісну інфографіку про сільське господарство; ось вам і актуальна тема для публікації.
8. Не натискайте "опублікувати", якщо не збираєтеся хоча б здивувати
Намагайтеся створювати якомога більше корисного контенту, який допомагає вирішити певну задачу. Згідно зі статистикою, в день пишеться близько 3-3,5 млн постів у блогах. Невже ви думаєте, що комусь потрібен ще один посередній текст, нехай він навіть написаний Вами особисто? Ніхто не нудиться в очікуванні, дайте собі час зібратися з думками і опублікувати щось путнє.
9. Метод "тику" малоефективний
У мережі достатньо інформації. Проведіть невелике дослідження та дізнайтеся, чим зараз цікавляться ваші потенційні клієнти. В іншому випадку, багатогодинна робота над статтею може бути марною.
10. Пишіть стільки, скільки можете
Можете писати хорошу статтю раз на тиждень — чудово. Можете написати 2 — ще краще, але не змушуйте себе писати багато, якщо вам цього не хочеться. Пошуковику та користувачам все одно, як часто ви публікуєте контент, головне, щоб він був якісним.
11. Просувайте контент
Мало просто публікувати статті або інфографіки. Щоб контент приводив нових користувачів, його потрібно просувати через будь-які доступні канали: email-розсилки, соціальні мережі, колонки або сайти популярних блогерів, лідерів думок у вашій індустрії і т. д.
12. Використовуйте візуальний контент
Ідеальним варіантом хорошого контенту є матеріал, який люди можуть швидко прочитати, не вдаючись при цьому в подробиці написаного. Рідко хто сьогодні переймається прочитанням кожного рядка, яким би цікавим не був ваш пост. Якісна інфографіка або відео, як правило, привертають більше уваги, ніж стаття.
І знаєте що, тримайтеся подалі від дебатів щодо того, що важливіше — контент-маркетинг або SEO-оптимізація. Це абсолютно безглузда суперечка. Замість цього сконцентруйтеся на тому, щоб отримати максимальний ефект від використання цих двох інструментів, а порожні розмови залиште тим, у кого є на них час.