"Розетка" давно є прикладом того, як треба вести бізнес в онлайні. Але нас найбільше вразили підходи компанії до контенту і результат, який ці підходи дають. Це відмінний приклад того, як контент може використовуватися для різних маркетингових завдань — генерувати ліди, проводити потенційного покупця по воронці продажів і утримувати контакт з існуючими клієнтами.
Пояснити складну річ без довгих нудних речень — це цінне вміння. Професіонали, які мають такий навик, цінуються вище за інших. Пропонуємо вам на прикладі кейсу однієї аудиторської компанії подивитися, як можна залучити аудиторію за допомогою однієї інфографіки.
Виробництво контенту стало настільки масовим, що перетворилося на справжню індустрію зі своїми лідерами і аутсайдерами. Контент сьогодні це такий же продукт як смартфон або поліетиленовий пакет. І в цій індустрії також є компанії, які задають тренди контент-маркетингу не гірше, ніж Apple в сегменті гаджетів. Присвятіть вечір цим 10 ресурсів і ви не пошкодуєте.
Про ефективність SEO-оптимізації складають легенди. Для невеликих компаній вона замінює практично весь маркетинг, для величезних корпорацій є солідною статтею витрат. Але для ефективного залучення трафіку і тим більше конверсії користувачів у покупців цього мало. Уявіть, що ви купуєте квитки на гран-прі "Формули-1", а потрапляєте на півфінал ралі Житомир-Бердичів. Приблизно такі самі почуття у користувача викликає сайт, де для нього немає нічого корисного та цікавого.
Вивід продукту на ринок — найважливіший етап у його життєвому циклі. Є багато можливих підходів, стратегій і тактик. Але сьогодні поговоримо про must have-інструменти, без яких доцільність присутності на ринку в принципі сумнівна. Перевірте, чи нічого ви не упустили?
Створивши свій продукт (або послугу) в потрібний час, ви народжуєте на нього попит. Але як люди дізнаються про ваш новий продукт? Тільки шляхом вивчення контенту, який ви створюєте. Різного контенту. Хорошого контенту.
Ваш інформаційний продукт готовий до запуску, цільова аудиторія визначена, стандартні елементи контент-маркетингу реалізовані. Що ще потрібно для старту? Не забути про PR-стратегії.
Класичний бренд одягу Marks & Spencer, який існує вже понад 130 років, дуже довго опирався повноцінному входженню в сучасний цифровий світ. Нещодавно річ від Marks & Spencer можна було купити лише в самому магазині або ж на Amazon. І тільки в лютому 2014 року компанія нарешті запустила свій веб-сайт. І треба сказати, запуск власного веб-ресурсу став для компанії не просто пересічною подією, а початком нової ери розвитку та успіху.
Хочете знати, що керівництво насправді зробило для своєї компанії в той момент, коли вона переживала не найкращі часи? Як їм вдалося повторно закохати мільйони людей у свій одяг за допомогою блогу і декількох вартісних ідей? Це варто прочитати.
Коли-небудь замислювалися, чому лідери у сфері контент-маркетингу настільки круті? Які у них стратегії? Що за інструменти вони використовують? Чому вони, врешті-решт, настільки успішні?
Давайте поговоримо про це.
Ми вирішили детально розглянути контент-маркетингові стратегії компаній зі списку Топ-50 контент-маркетингових брендів за версією Kapsot, а також дізнатися, що зробило їх такими успішними у 2013 році.