Якщо інструмент під іменем "дизайнер інфографіки" не підходить вам, тому що дорого, довго і "не вміє читати думки", пропонуємо ознайомитися зі списком додатків, які візуалізують дані дешевше і швидше.
Неважливо, скільки фішок зі сфери штучного інтелекту ми використовуємо, але ми і не зобов'язані розбиратися в усьому як айтішники. Однак, варто розуміти хоча б основи, щоб представляти, як можна поліпшити свою роботу.
LinkedIn — це сайт, на який ми всі ліниво заходимо раз на тиждень, та й те бо повідомлення на пошту прийшло. Але пора почати ставитися до цієї соцмережі серйозніше: вона не лише допомагає з пошуком роботи та нових професійних контактів, але й — увага — може стати майданчиком №1 для розміщення контенту вашої компанії. А все через те, що з кожним місяцем кількість розміщених постів, як і активних користувачів, на цій соціальній платформі зростає.
Інвестиції — це складно. Всі люблять говорити про інвестиції, але не знають, як пояснити їх користь. Тим більше в складній сфері телекомунікацій. Але саме інвестиції в технології забезпечують зручність для клієнтів.
Нова технологія захистить твої грошові перекази від шахраїв і дозволить перевірити, чи не виявиться куплена машина краденою. Це спосіб шифрування електронних грошей і будь-якої інформації, який змінює бізнес так, так 100 років тому електрику змінило виробництво.
Коли по телевізору починається реклама, глядач перемикається на інший канал. Радіо слухає тільки в машині. Газети купують тільки люди старшого віку. На комп'ютері молодих — блокування реклами. Звички споживачів сильно змінилися. Залучати їх увагу за допомогою реклами стало вкрай складно. А утримати — нереально.
Як маркетологу, не читаючи підручник, навчитися чомусь новому, і щоб з картинками і доступно? Відповідь — презентація від професіоналів.
На сайті Slide Share викладають найрізноманітніші презентації. Там можна знайти як скромні спроби студентів, так і чудові роботи відомих маркетологів і дизайнерів. У будь-якому випадку тут обов'язково знайдеться те, що підштовхне вас до свіжих рішень.
"Розетка" давно є прикладом того, як треба вести бізнес в онлайні. Але нас найбільше вразили підходи компанії до контенту і результат, який ці підходи дають. Це відмінний приклад того, як контент може використовуватися для різних маркетингових завдань — генерувати ліди, проводити потенційного покупця по воронці продажів і утримувати контакт з існуючими клієнтами.
Пояснити складну річ без довгих нудних речень — це цінне вміння. Професіонали, які мають такий навик, цінуються вище за інших. Пропонуємо вам на прикладі кейсу однієї аудиторської компанії подивитися, як можна залучити аудиторію за допомогою однієї інфографіки.