Visual content solutions
  • Головна
  • Про нас
  • Проекти
  • Рішення
  • Блог
  • Контакти
  • ru
  • en
  • ua
Як робить маркетинг Rozetka.ua (КЕЙС)

Як робить маркетинг Rozetka.ua (КЕЙС)

"Розетка" давно є прикладом того, як треба вести бізнес в онлайні. Але нас найбільше вразили підходи компанії до контенту і результат, який ці підходи дають. Це відмінний приклад того, як контент може використовуватися для різних маркетингових завдань — генерувати ліди, проводити потенційного покупця по воронці продажів і утримувати контакт з існуючими клієнтами.

Детальніше
Кейс Baker Tilly: приклад якісного залучення аудиторії

Кейс Baker Tilly: приклад якісного залучення аудиторії

Пояснити складну річ без довгих нудних речень — це цінне вміння. Професіонали, які мають такий навик, цінуються вище за інших. Пропонуємо вам на прикладі кейсу однієї аудиторської компанії подивитися, як можна залучити аудиторію за допомогою однієї інфографіки.

Детальніше
10 вражаючих прикладів контент-маркетингу й стільки ж маленьких порад для вас

10 вражаючих прикладів контент-маркетингу й стільки ж маленьких порад для вас

Виробництво контенту стало настільки масовим, що перетворилося на справжню індустрію зі своїми лідерами і аутсайдерами. Контент сьогодні це такий же продукт як смартфон або поліетиленовий пакет. І в цій індустрії також є компанії, які задають тренди контент-маркетингу не гірше, ніж Apple в сегменті гаджетів. Присвятіть вечір цим 10 ресурсів і ви не пошкодуєте.

Детальніше
Без хорошого контенту SEO-оптимізація марна. Що ж робити?

Без хорошого контенту SEO-оптимізація марна. Що ж робити?

Про ефективність SEO-оптимізації складають легенди. Для невеликих компаній вона замінює практично весь маркетинг, для величезних корпорацій є солідною статтею витрат. Але для ефективного залучення трафіку і тим більше конверсії користувачів у покупців цього мало. Уявіть, що ви купуєте квитки на гран-прі "Формули-1", а потрапляєте на півфінал ралі Житомир-Бердичів. Приблизно такі самі почуття у користувача викликає сайт, де для нього немає нічого корисного та цікавого.

Детальніше
Чек-лист із запуску нового продукту: 6 must have інструментів

Чек-лист із запуску нового продукту: 6 must have інструментів

Вивід продукту на ринок — найважливіший етап у його життєвому циклі. Є багато можливих підходів, стратегій і тактик. Але сьогодні поговоримо про must have-інструменти, без яких доцільність присутності на ринку в принципі сумнівна. Перевірте, чи нічого ви не упустили?

Детальніше
6 правил створення якісного бізнес-контенту

6 правил створення якісного бізнес-контенту

Створивши свій продукт (або послугу) в потрібний час, ви народжуєте на нього попит. Але як люди дізнаються про ваш новий продукт? Тільки шляхом вивчення контенту, який ви створюєте. Різного контенту. Хорошого контенту.

Детальніше
7 перевірених стратегій для успішного контент-маркетингу

7 перевірених стратегій для успішного контент-маркетингу

Ваш інформаційний продукт готовий до запуску, цільова аудиторія визначена, стандартні елементи контент-маркетингу реалізовані. Що ще потрібно для старту? Не забути про PR-стратегії.

Детальніше
Історія успіху: особливий контент-маркетинг від Marks & Spencer

Історія успіху: особливий контент-маркетинг від Marks & Spencer

Класичний бренд одягу Marks & Spencer, який існує вже понад 130 років, дуже довго опирався повноцінному входженню в сучасний цифровий світ. Нещодавно річ від Marks & Spencer можна було купити лише в самому магазині або ж на Amazon. І тільки в лютому 2014 року компанія нарешті запустила свій веб-сайт. І треба сказати, запуск власного веб-ресурсу став для компанії не просто пересічною подією, а початком нової ери розвитку та успіху.
Хочете знати, що керівництво насправді зробило для своєї компанії в той момент, коли вона переживала не найкращі часи? Як їм вдалося повторно закохати мільйони людей у свій одяг за допомогою блогу і декількох вартісних ідей? Це варто прочитати.

Детальніше
Екстремальний контент-маркетинг від Red Bull

Екстремальний контент-маркетинг від Red Bull

Коли-небудь замислювалися, чому лідери у сфері контент-маркетингу настільки круті? Які у них стратегії? Що за інструменти вони використовують? Чому вони, врешті-решт, настільки успішні?
Давайте поговоримо про це.
Ми вирішили детально розглянути контент-маркетингові стратегії компаній зі списку Топ-50 контент-маркетингових брендів за версією Kapsot, а також дізнатися, що зробило їх такими успішними у 2013 році.

Детальніше
7 8 9 10
Top Lead © 2022

Наші нагороди

Top Content Marketing Agencies Badge

Членство в ассоціаціях

Chamber

Мы используем файлы cookie, чтобы улучшить ваш опыт, как пользователя ресурса и проанализировать наш трафик, чтобы улучшить этот сайт.
Нажав любую ссылку на этой странице, вы предоставляете нам согласие на установку файлов cookie.

Посмотреть нашу политику конфиденциальности