Зараз усі роблять контент-маркетинг: вкладають у нього гроші та надії. А потім — оп! — виявляється, що він не дав результатів за місяць, ніхто не шерить навіть найідеальніший ваш контент.
Перш ніж дістати гроші з гаманця, потенційний клієнт проходить кілька етапів воронки продажів. Ну, якщо бути точніше, ваша компанія його проводить. І відео, до речі, може стати незамінним помічником у цьому процесі.
Головна мета контент-маркетингу — бути найкращим у контенті. Головна — бути найкращим у бізнесі, використовуючи контент.
Як компанія розробляла контент-стратегію, чому великою продуктовим брендам все ще не обійтися без реклами і як контент стає інструментом завоювання масової культури.
General Electric показує, як залучати СВОЇХ людей, професіоналів, які впишуться в атмосферу компанії, будуть розділяти цінності компанії і допомагати їй розвиватися.
Контент-маркетинг — це ліди, ліди — це pdf-контент. Ми зібрали приклади пізнавальних і залучають pdf-форматів, які можна робити силами компанії за короткий час.
Річний звіт — це привід зібрати все разом — перемоги, проблеми, їх вирішення, а ще виклики і плани. Це ваш інформаційний маяк в штормі зрадофілів. Але тільки за умови, якщо ви реально робите реформи.
Не замикайтеся на лаконічному контенті, який працює тут і зараз. Виділіть ресурси на написання об'ємних захоплюючих матеріалів, і тоді вони будуть приводити аудиторію на ваш сайт постійно.
Контент буває різним. Він може виражатися в статтях, презентаціях, інфографіці, кейсах і ще в сотні варіантів. Але головне — зробити все це тим, що приверне, а потім і утримає увагу аудиторії до вашого бізнесу.