Чому ви більше не можете ігнорувати LinkedIn як майданчик для розміщення вашого контенту
LinkedIn — це основний майданчик для розміщення публікацій з блогу вашої компанії
Просто подивіться на ці цифри: у 2014 році користувачі щомісяця публікували не більше 1000 постів, через рік ця цифра сягнула 80 000, а зараз вона становить 130 000.
Аналіз 228 000 статей, опублікованих у цій соцмережі, і ще 136 000 публікацій на інших сайтах у період з 2012-го по початок 2017-го показує:
1. Зростання соцмережі ще не досягло рівня контентного шоку
2. LinkedIn — це основна мережа для поширення статей на нішеві теми.
3. Лонгріди шеряться краще, ніж лаконічні статті.
4. Оригінальний контент може отримати добрий відгук.
5. Більший успіх мають пости персонального, професійного характеру, особливо ті, що мають практичну цінність — наприклад, кейси.
У LinkedIn ще немає контентного шоку
Соціальна мережа все ще не посилає сигналів про те, що перевантажена контентом. Дані за період 2015-2016 рр. показують, що загальна кількість шерів контенту, опублікованого в соцмережі, збільшилася з 31 млн до 73 млн. А середня кількість перепостів однієї публікації зросла на 43%. При цьому користувачі у своїй стрічці отримують в середньому стільки публікацій, скільки встигають прочитати. Ні більше і не менше.
Звичайно, колись LinkedIn буде перенасичений контентом, і кількість репостів неминуче почне падати, що зараз і відбувається, наприклад, з фейсбуком. Але поки цього не сталося, це відмінний шанс заявити про себе.
Але перш ніж створювати сторінку своєї компанії в LinkedIn, потрібно ознайомитися з принципами її функціонування.
LinkedIn любить B2B-контент
Він прекрасно репоститься користувачами. Навіть краще, ніж у твіттері та фейсбуці.
Якщо проаналізувати контент на тему штучного інтелекту, SEO-маркетингу, лідерства та кіберзлочинності, то ось як він репостився в період з листопада 2015-го по 2016-й:
В LinkedIn ваші лонгріди будуть читати і навіть репостити
За всі роки існування цієї соціальної мережі невеликі пости (до 1000 символів) завжди переважали у стрічці користувачів. Але довгі пости (1000-3000 знаків) шеряться швидше та більше. Мабуть, це вигідно відрізняє цю соцмережу від фейсбуку, де користувачі люблять читати більш лаконічні пости. За твіттер з його 140 символами ми навіть не згадуємо.
LinkedIn любить букви, але не картинки
LinkedIn — це справжній притулок для тих, хто не створює (або не хоче створювати) контент з візуальною складовою.
Проаналізувавши топові пости в соцмережі, маркетологи зробили висновок, що вони рідко супроводжуються візуальним контентом. Багато з них вміщують у себе текстові маркери (відступи або нетрадиційні інтервали), але жодна з відповідних публікацій не була сповнена зображень, графіків або діаграм.
Основна причина цього — для користувача LinkedIn важливий сам зміст посту та його корисність, а також авторитет автора. Іншою причиною може бути те, що ця соцмережа відрізняється від інших своєю професійною спрямованістю, яка зводить до мінімуму саму можливість успіху розважального контенту.
Найбільш вірусні пости в LinkedIn — на особисті та професійні теми
Зазвичай це пости із заголовками "Те, що я дізнався...", "Я зробив...". При цьому люди розповідають часом дивовижні речі, наприклад, як вони готували піцу або відмовлялися на якийсь час від соцмереж.
Друге місце за вірусністю займає корисний контент. Зазвичай у таких постах розповідають про вирішення професійних завдань і проблем. При цьому в заголовках до подібних публікацій часто зустрічаються особисті займенники.
А ще на LinkedIn добре шеряться списки. ТОП-500 найбільш вірусних публікацій за 2016 рік містив близько 30 статей зі списками від 5 до 10 позицій.
Ми, звичайно, не кажемо, що зараз же потрібно все кидати і реєструвати сторінку своєї компанії в LinkedIn. Але чому б не замислитися над ще одним майданчиком для розміщення свого контенту?