Чому важливо приділяти увагу об'ємному контенту та як почати його створювати
Контент — вельми цікава річ навіть тому, що він буває різним. Одна з найпростіших класифікацій ділить його на лаконічний (мікроконтент) та об'ємний. Об'ємний контент — це те, за допомогою чого ваша компанія може показати свою експертизу у відповідній галузі, заявити про себе як про лідера думок, а ще за допомогою довгих захоплюючих статей можна давати знання своїй аудиторії, а це — безцінно.
Ось чому об'ємний контент не тільки необхідний, але й затребуваний.
Контент — це розмова з другом
Топ-менеджмент компаній часто вважає, що створити і потім впровадити стратегію контент-маркетингу так само легко, як поговорити з другом за обідом.
Але навіть в цьому випадку всі свідомо ігнорують той факт, що навіть звичайна бесіда повинна вестися за правилами. Щоб розмова вийшла цікавою, потрібно бути щиро зацікавленим у своєму співрозмовникові, не засуджувати його і не нав'язувати свою точку зору. Якщо коротко — співрозмовники повинні прагнути до взаєморозуміння.
Загалом, контент повинен бути настільки ж продуманим та ефективним, як і розмова між двома хорошими друзями. Коли в голові народжується крута ідея, описати її парою слів не вийде. Згадайте, коли ви в останній раз хотіли донести до когось свою думку, напевно, це була не дуже лаконічна та коротка розмова.
Таки самим принципам треба слідувати і в контент-маркетингу. Об'ємні публікації в блог вимагають витрат часу на планування та підготовку — не можна донести до читача захоплюючу думку, написавши пост в два абзаци.
Три причини генерувати більше об'ємного контенту
Якісний контент — це штука, яка високо цінується не лише людьми, а й алгоритмами.
Чим більше на сайті вашої компанії унікального об'ємного контенту на різні теми, тим краще Гугл його індексує. Все тому, що головне завдання пошукової системи — дати релевантну відповідь на запит користувача. Якщо на вашому сайті є відповіді на багато з таких запитів, можете кинути монетку в скарбничку своїх маленьких перемог.
2. Ваші читачі теж люблять його
Дуже складно догодити інтернет-користувачам, але спробувати варто. Поставте себе на місце вашої цільової аудиторії — ви ж теж уникаєте моторошних довгих текстів, прочитання яких не приносить ніякої користі.
Так, справи не дуже. Але є один вихід з цієї ситуації — довгі статті теж читають, але за однієї умови — вони повинні бути цікавими та корисними.
Ось кілька невеликих порад:
По-перше, не варто відходити від теми та думки, яку хочете донести читачеві.
По-друге, дотримуйтеся чіткої структури та акцентуйте увагу на головному.
По-третє, перш ніж поширювати контент по всіх каналах, переконайтеся, що у вашого тексту є мета. Задайте собі питання: "Навіщо ми пишемо цю статтю?" та "Яку головну думку ми хочемо донести до читача?".
3. Істина в деталях
Не можна докладно описати, як вибрати лижні черевики, за 1000 знаків тексту. Неможливо упакувати багато корисної інформації в два абзаци.
Все дуже просто: в пошуках тієї самої необхідної інформації користувач переглядає з десяток сайтів. Що він робить далі — збирає з усіх ресурсів цю інформацію до купи. Це займає час. Допоможіть читачеві вашого блогу заощадити його — виступіть єдиним надійним онлайн-джерелом, що пропонує йому гайд по вибору нових лижних черевиків. Зробіть так, щоб він зупинився на вашому ресурсі і не рухався далі по списку видачі результатів в Гуглі.
Три причини, через які об'ємний контент — безцінний ресурс для будь-якого бізнесу
Зараз інтернет переповнений спамом. І багато компаній, які хочуть ще більше зменшити маркетинговий бюджет, продовжують спамити — створюють шаблонний контент, який вже давно не задовольняє інтересів читача. Але стислість — це не завжди сестра таланту. І якщо ви зважилися на те, щоб наповнювати свої сторінки тим самим об'ємним контентом, то ось три причини, через які ваші сумніви повинні остаточно розвіятися.
1. Такий контент завжди видно в результатах пошуку
Мета Гугла — надати користувачеві список сайтів, на яких є відповідь на його питання. І якщо іноді не забувати прописувати заголовки та теги для SEO-оптимізації, то незабаром можна опинитися на першій сторінці видачі. Але Гугл любить не лише ключові слова, він враховує й інші чинники — час перебування на сторінці та залученість користувача, наприклад. Так алгоритм робить висновок, чи знайшов читач те, що йому було потрібно, на вашому сайті. І у ваших інтересах — робити так, щоб він знаходив. Наприклад, розповідати у ваших статтях більше цікавого та корисного.
2. Об'ємний контент постійно генерує потенційних клієнтів
Пишіть статті, які залишатимуться актуальними довгий час. На більшість з таких матеріалів багато ресурсів будуть продовжувати посилатися навіть в тому випадку, якщо вони опубліковані кілька місяців тому. В епоху спаму саме такі вічно актуальні шедеври можуть допомогти вашій компанії залишатися лідером думок у своїй галузі.
3. А ще тримає ваш бренд на увазі
Контент на вічні теми легко витримує випробування часом. Такі матеріали, як "як створити сторінку в Фейсбуці", "що робити, якщо втопив телефон", "як залучити інвесторів до свого бізнесу" ніколи не втратять своєї актуальності.
Як створити та оптимізувати контент для залучення уваги аудиторії
Тепер, коли ми ввели вас в курс справи, пора переходити до практичного гайду. Отже:
1. Не лінуйтеся досліджувати
Коли потрібно написати об'ємну статтю на складну тему, не відкладайте її на потім, а просто виділіть час на аналіз інформації, яка є на цю тему. Виділіть те, що хочете донести клієнту, а потім сформуйте структуру матеріалу. Далі — спробуйте пояснити складні речі простими словами. Інтернет і так сповнений неможливою термінологією.
2. Оптимізуйте процес створення контенту
Створіть шаблон, за яким будете писати матеріали, окресліть логічну структуру. Також варто регулярно виділяти час на те, щоб оновлювати інформацію у своїх вічно актуальних статтях — цифри, дати, аналітику.
Не забувайте вичитувати свої статті. Деяким читачам байдуже, чи є помилки, але багато хто вирішить більше не читати ваш блог.
Намагайтеся критично оцінювати свої матеріали, уникайте повторень. Кожна стаття повинна бути унікальною, а не копіпастом ваших попередніх, а ще гірше — статей з інших ресурсів.
3. Доносьте меседжі та контент вашої компанії різними шляхами
Не зациклюйтеся лише на соціальних мережах. Подумайте, як можна поліпшити вигляд ваших імейл-розсилок, придумуйте короткі слогани до ваших постів, монтуйте невеликі відео та малюйте цікаві ілюстрації.
Те, що тільки пости розміром в 1000 знаків можуть гарантувати вам успіх — це помилка. Як і те, що потрібно наповнювати ваш блог тільки лонгрідамі або об'ємним контентом. Вибирайте співвідношення контенту, виходячи зі специфіки бізнесу та цільової аудиторії. Але ясно одне — виділяйте ресурси та час на написання об'ємних статей, які довгий час не будуть втрачати своєї актуальності. Це допоможе урізноманітнити контент, а також зробить вашу компанію лідером думок в галузі та покаже вашу експертизу.