Багатоцільова високоточна зброя в інформаційній війні — кейс річного звіту "Нафтогазу України"
Негатив з доброю допомогою популістів шириться дуже швидко, і спробуй тепер розповісти про справжні досягнення — все одно тицятимуть в тебе палицею із-за цін на газ.
Українці не розпещені численними перемогами, а іноді навіть найпрекрасніші речі ми вважаємо "зрадою". Так повелося, тому що ми не відчуваємо на собі дії реформ в економіці, але ось прокидаєшся якось уранці — і газ вже 6,9 грн за кубометр. І з цієї миті твоє життя не буде теперішнім.
Річний звіт — це крапля перемоги в безкрайньому океані "зради"
На тлі всеукраїнського трирічного хайпу на тему тарифів було важливо показати реальні досягнення компанії, що все це було недаремно, що це спрацювало.
Дивитись інфографіку в повному розмірі
Кращий спосіб це показати — інфографіка. Ми візуально підкреслили, що компанія більше не потребує фінансової допомоги держави, і навіть більше — стала платником податків № 1 до держбюджету в 2016 році.
Але коли перемога не одна, куди діти всі інші? Відповідь проста: у таймлайн. Це вже третій за рахунком, але цього року він вийшов найяскравішим.
Дивитись інфографіку в повному розмірі
Річний звіт — це краща вірусна новина в інформаційній війні
У XXI столітті війни ведуться не за територію, а за переконання людей. А інформаційна війна давно вже стала обов'язковим доповненням бойових дій.
Один з гарячих фронтів протистояння Росії та України — це спори "Газпрому" і "Нафтогазу". Справа виходить далеко за межі Стокгольмського арбітражу, і на кону — становище України на газовому ринку Європи.
"Газпром" говорить, що нам немає там місця, а ми посміхаємося їм у відповідь і малюємо інфографіку.
Дивитись інфографіку в повному розмірі
Тепер всім зрозуміло (принаймні тим, хто хотів зрозуміти), що перспективи України досить пристойні.
Показати потужності української газотранспортної системи — done, тож урочисто ставимо галочку навпроти цього пункту втретє. Саме через нашу ГТС йде основний обсяг транспортування газу до Європи.
Дивитись інфографіку в повному розмірі
А ось ще одна відповідь на чергову тезу "Газпрому", що українці всі до одного вкриються інеєм у своїх квартирах взимку. Вже третій рік малюємо цю інфографіку і третій рік всі з нетерпінням чекають на неї.
Дивитись інфографіку в повному розмірі
Річний звіт — це склад боєприпасів для піарника на війні позиціонування бренда
Головна перевага річного звіту — ви можете зашити туди абсолютно все. А потім протягом року точково стріляти інфографікою у бік ворогів. Чи, наприклад, у бік тих, хто вважає, що добувати газ — це просто пробурити дірку в землі й вставити туди трубу.
Дивитись інфографіку в повному розмірі
Тепер зрозуміло, що це процес, який вимагає інвестицій, технологій і терпіння.
Наповніть свій річний звіт не лише фінансовою інформацією і цифрами про стан ринку, а й освітнім контентом. Тоді його із задоволенням гортатимуть або будуть скролити не лише ваші колеги і партнери, а й інша аудиторія — люди, симпатію і довіру яких ви хочете завоювати.
Але є один важливий нюанс. Для того щоб подібний інструмент був ефективним, треба зробити його зрозумілим — це перше правило створення контенту. Якщо не знаєте, як із складного зробити просте, віддайте це на аутсорсинг, професіонали розберуться.
Річний звіт — це фундамент для маркетолога у побудові багаторівневої комунікації з аудиторією
І це не лише тому, що окремі його частини постять у Facebook і Twitter. Постити мало — потрібно спілкуватися з людьми за допомогою цього контенту. Компанія відповідає своїй аудиторії, підтверджує свою експертну думку в публічних обговореннях. І це ще не все: річний звіт "Нафтогазу" став відмінним промо для виступів топ-менеджменту на міжнародних конференціях.
Річний звіт "Нафтогазу України" за 2016 рік у Штаб-квартирі НАТО
Англійську версію звіту використали як інструмент донесення позиції компанії в міжнародних комунікаціях.
Дізнайтеся більше, як працює річний звіт — скачайте наш кейс. У ньому ми розповідаємо, як створювали останні три річні звіти для "Нафтогазу України".