Як забезпечити engagement біля вашого стенда на івенті: кейс інтерактивної інсталяції
Нещодавно команда Top Lead взяла участь у конференції Ukrainian TechComms Days як Silver Partner. До цього івенту ми вирішили підготувати інтерактивну інсталяцію (це вже другий наш подібний проєкт, раніше ми готували інсталяцію для конференції OkAgro).
Ukrainian TechComms Days: привернули увагу, залучили гостей до взаємодії та викликала позитивні емоції
Інтерактивність: опитування в реальному часі
Ми створили інсталяцію, що складалась з двох частин. Перша частина була інтерактивною. Учасники відповідали на запитання, протягуючи нитку від однієї своєї відповіді до іншої, тим самим створюючи візуалізацію результатів опитування тут і зараз. Така концепція зв"язувала інсталяцію із брендом Top Lead як агенцією візуальних комунікацій.
Багаторукі Шиви: фотозона, на якій більшість учасників впізнала себе
Друга частина нашої інсталяції була фотозоною. Цілили у традиційні болі маркетолога та комунікаційника: потребу виконувати кілька задач одночасно та все встигати. У нас не було цілі тригерити цими болями, а навпаки, ми закликали подивитись на професійну рутину із посмішкою. Дещицю інтерактивності ми все ж додали: учасники обирали із кількох рук-обʼєктів ті, які найбільше їм відгукувались.
5 причин популярності інсталяції: чому вона "зайшла"
1. Обрали вдалу тему. Ми обрали тему, яка зачепила. Вона проста, але актуальна з огляду на професійні виклики для маркетологів та комунікаційників та на складний емоційний фон, в якому живуть українці. "Як ти? Давай візуалізуємо це разом".
2. Поставили влучні питання. Підготували кілька ключових і актуальних для цільової аудиторії запитань, відповіді на які допомогли б отримати цінну інформацію та залучити до дискусії. Зробили це мовою аудиторії, додали фановості.
3. Зробили інтерактив. Побудували конструкцію з можливістю протягування ниток. Це дозволило учасникам легко та швидко залишити свою відповідь.
4. Подбали про візуальну привабливість. Забезпечили яскравий і зрозумілий дизайн, що стимулював людей брати участь в інтерактиві.
5. Організували фотозону. Розробили фотозону, базуючись на одному із головних скілів і водночас челенджів маркетолога і фахівця з комунікацій — багатозадачності.
4 питання, про які обов'язково треба потурбуватись при роботі з інсталяцією
1. Зверніть увагу на технічні нюанси. Точність в замірах, припасування деталей, освітленні… Якщо щось не продумати наперед, інсталяція, яку ви готували тижнями, перетвориться на гарбуз ще до півночі.
2. Оберіть правильну локацію. Помилка у місці розташування зробить інсталяцію непомітною для учасників конференції.
3. Продумайте достатньо інтерактивності. Але не переборщіть. Інсталяція буде ефективною, якщо збереже баланс: вона залучатиме до взаємодії, і при цьому взаємодії буде не настільки багато, щоб вона втомлювала. Якщо йдеться про фотозону, що не передбачає інтерактивності, зважайте на релевантність інтересам, болям, викликам цільової аудиторії, пропрацьовувати концепцію з огляду на це.
4. Опрацюйте концепцію. Якщо немає чіткого меседжу, або він не відповідає потребам ЦА, ваша робота буде марною.
Люди приходять на конференцію перш за все за враженнями. Які складається в тому числі з досвіду, отриманого поза залою для виступів. Інтерактивна інсталяція дає можливість залучити аудиторію та підвищити впізнаваність бренду та лояльність до нього.
Та робота над інсталяціями має так багато нюансів, а організатори конференції завжди так сильно заклопотані, що складно повноцінно приділити достатньо уваги всім задачам. Довірте роботу над інтерактивною інсталяцією Top Lead. Пишіть на marina.budnik@toplead.com.ua, розкажіть про свій івент та його задачі, і ми підготуємо для вас інсталяцію, яка в багато разів посилить ефект ваших комунікацій.