Visual content solutions
  • Головна
  • Про нас
  • Проекти
  • Рішення
  • Блог
  • Контакти
  • Become a Patron!
  • ru
  • en
  • ua

Який відсоток доходів витрачають на маркетинг і продажі компанії, що зростають найшвидше


Який відсоток доходів витрачають на маркетинг і продажі компанії, що зростають найшвидше

Втім, бізнес, який інвестує у маркетинг, постійно вимірює ефективність використання вкладених коштів. Для цього існують численні маркетингові метрики та KPI, за якими необхідно регулярно слідкувати та приймати рішення: які стратегії використовувати, які канали є більш ефективними, а які менш, яку суму інвестувати у маркетингову діяльність.

У 2016-17 роках бюджети на маркетинг та продажі компаній MindBody, Salesforce, Bottomline Technologies, Tableau, Oracle і Johnson & Johnson складали більш ніж 20% від доходів, а деякі виділяли на ці потреби трохи не 50%! І всі ці бізнеси рік у рік зростають.

То як компанії вирішити, яку частку бюджету витратити на маркетинг? Ми розглянули кілька найуспішніших бізнесів з різних сфер і дізналися їх маркетингові бюджети та результат від маркетингових зусиль.

10% від доходу на маркетинг: це правило працює не завжди

Десять відсотків — це магічна формула, яку ви, певно, почуєте, якщо спитаєте, яку частку доходів варто витрачати на маркетинг. Ці витрати зростають вже третій рік поспіль, і багато компаній (особливо з тих, чий дохід перевищує 5 мільярдів доларів на рік) відходять від правила 10%. Вони витрачають на просування більше, особливу увагу приділяючи цифровому маркетингу.

Згідно з дослідженням Gartner Research за 2016-2017, компанії в середньому витрачають близько 12% річного доходу на маркетинг. Дослідження показало, що великі компанії (чий річний дохід перевищує 5 мільярдів доларів) витрачають 13% доходу на маркетингові потреби, а менші (з доходами від 250 до 500 мільйонів доларів) виділяють на просування близько 10%.

За результатами опитування CMO survey, проведеного у 2017 році, показники виявилися трохи нижчими. З дослідження випливає, що компанії з різних сфер діяльності витрачають на маркетинг 11,4% бюджету і лише 6,9% річного доходу. Звісно, ці цифри дуже відрізняються, якщо ви заглиблюєтесь в дослідження окремої галузі.

Відсоток доходу, що витрачається компаніями на маркетинг, за сферами діяльності:

расходы еа маркетинг в разных компаниях

Опитування показало, що завдяки маркетингу зросли доходи 38,4% компаній. "Бюджети на маркетинг в цих компаніях більші (14,5% від загального бюджету), ніж в тих, що не розцінюють маркетинг як першопричину зростання доходів", пишуть Wall Street Journal. За даними опитування, в компаніях другого типу на маркетинг виділяють лише 10,8% від загального бюджету.

Ці дослідження чудово демонструють, які бюджети на маркетинг виділяють компанії з різних сфер, але це лише середні показники. Ми ж хотіли дізнатися, скільки витрачають конкретні компанії. Ось результати (за напрямками).

SaaS компанії інвестують у маркетинг до половини доходу

Коротко.

- MindBody інвестує 40% річного доходу в маркетинг. Зростання доходу на 37% за рік;

- Salesforce — 49% річного доходу інвестицій, зростання на 24%;

- Tableau — 58% інвестовано, зростання на 27%;

- Manhattan Associates — 7,9% інвестовано, зростання на 8,7%;

- Bottomline Technologies — 24,5% інвестовано, зростання на 3,7%.

Детальніше. Salesforce і MindBody займаються розробкою програмного забезпечення для маркетингу та управління продажами. Salesforce інвестує цілих 49% у власні відділи продажу та маркетингу. Це близько 6,67 мільярда доларів (у 2016 році). У 2016 році доходи Salesforce зросли на 24% у порівнянні з 2015 роком. Крім того, Salesforce має частку 19,7% в індустрії CRM. Це більше, ніж у деяких добре відомих CRM-провайдерів (Microsoft, SAP та Oracle).

MindBody — компанія, що розробляє програмні продукти для управління бізнесом у сфері оздоровчих послуг. У 2016 році її дохід склав 139 мільйонів доларів, 40% відсотків з нього було інвестовано в продажі та маркетинг, що в результаті призвело до зростання компанії на 37% (у порівнянні з 2015 роком).

І MindBody, і Salesforce витрачають набагато більше на маркетинг та продажі, ніж на дослідження та розробку продуктів (14% та 22% доходу відповідно). Ця тенденція прослідковується в більшості галузей, в тому числі в фармацевтиці, виробництві товарів і технологічній сфері.

Tableau — більш молода й невелика компанія. Але вона показала чи не найвищі темпи росту за 57 років існування напрямку розробки програм для бізнес-аналітики. У фінансовому звіті Tableau за 2014 рік було заплановане подальше зростання та збільшення бюджету на маркетинг. Це найбільша стаття операційних витрат бізнесу. Результати очевидні: за даними звіту за 2016 рік, дохід компанії подвоївся (412,6 мільйона доларів у 2014 і 826.9 мільйонів доларів у 2016 році).

З цих даних очевидно: 10% не є магічним числом принаймні для компаній, що займаються маркетингом і розробкою програмного забезпечення та орієнтовані на покращення своїх фінансових результатів.

Технологічні компанії більш консервативні

Технологічні компанії домінували в списку провідних брендів Forbes. Microsoft, Google, Apple та Intel — успішні та добре відомі мультинаціональні компанії. Вони мають високий дохід, то чи потрібно їм інвестувати в маркетинг так само, як новим бізнесам? Так, але менш агресивно.

Ось дані по інвестиціях за 2017 рік (для деяких компаній — за 2016):

- Microsoft — 17% річного доходу інвестовано в маркетинг і продажі, зростання доходу — 5%;

- Google (2016 рік) — 12.3% інвестовано, зростання — 20.4%;

- Apple — 7% інвестовано в продажі, зростання — 6%;

- Intel (2016 рік) — 14% інвестовано, зростання — 7%;

- Oracle — 22% інвестовано, зростання — 2%.

Маркетинг у виробничих компаніях

Як і компанії з інших сфер, продуктові бізнеси вкладають значну частку доходу в маркетинг і продажі.

Дані для двох компаній:

- IDEXX     Laboratories (2016 рік) — 12,7% інвестовано, зростання на 10,9%;

- Johnson & Johnson (2016 рік) — 27,7% інвестовано, зростання на 2,6%.

Ось інфографіка, яка допоможе порівняти витрати різних компаній на маркетинг та їх результативність.

Щоб відкрити інфографіку у повному розмірі, клацніть по ній.

расходы на маркетинг Витрати на контент-маркетинг зростають

Хоча частка доходу, витраченого на маркетинг, відрізняється для кожної компанії, основний напрямок інвестицій єдиний для всіх: цифровий маркетинг. Згідно з даними Gartner, у 2016 році топові компанії витратили найбільше коштів на сайти, інструменти для електронної комерції та рекламу в мережі. Серед 14 проаналізованих категорій перше місце за витратами посідають сайти: на них маркетологи витратили 9% бюджету.

Продовжують і будуть далі зростати витрати на контент-маркетинг. Згідно зі звітом B2B Content Marketing:

- 70% опитаних погодилися з тим, що контент-маркетинг веде до збільшення залученості аудиторії та кількості лідів;

- середній відсоток маркетингового бюджету, що витрачається на контент — 26% (серед опитаних); найуспішніші витрачали на цей напрямок 40%, найменш успішні — лише 14%;

- 38% опитуваних планували збільшити бюджет на контент-маркетинг протягом року.

Загалом, компанії витрачають кошти на маркетинг з єдиної причини — він важливий. Сума і доля доходу залежить від низки факторів, в тому числі від типу бізнесу, річного доходу та запланованих обсягів зростання. Але підсумок простий: якщо ви не Apple, витрачати менш як 10% немає сенсу. Для зростання компанії, особливо нової, необхідні великі інвестиції в механізм продажів, промоції та створення цього зросту. І цим інструментом є маркетинг.

Поделиться:  

Подпишитесь на на блог

Я согласен с Политикой конфиденциальности и Правилами сбора данных

Спасибо!
Вы подписались на рассылку публикаций
от Top Lead!

Читайте также

Етапи підготовки блискучого річного звіту (+ гід з підготовки звіту, завдяки якому ви зробите його вчасно)Етапи підготовки блискучого річного звіту (+ гід з підготовки звіту, завдяки якому ви зробите його вчасно)
7 приводів для компанії випустити річний звіт7 приводів для компанії випустити річний звіт
От осведомленности до покупки: какой контент нужен на каждом этапе пути клиентаОт осведомленности до покупки: какой контент нужен на каждом этапе пути клиента
Обучение клиентов как маркетинговая стратегия — лучшие примеры использования образовательного контента в В2ВОбучение клиентов как маркетинговая стратегия — лучшие примеры использования образовательного контента в В2В
9 главных итогов конференции о годовых отчетах Corporate Reporting Conference9 главных итогов конференции о годовых отчетах Corporate Reporting Conference
Legal design. Лучшие примеры того, как сделать ваши документы понятными для всех читателейLegal design. Лучшие примеры того, как сделать ваши документы понятными для всех читателей
Top Lead © 2023

Наши награды

Top Content Marketing Agencies Badge CMA finalist 2023

Членство в ассоциациях

Chamber

Мы используем файлы cookie, чтобы улучшить ваш опыт, как пользователя ресурса и проанализировать наш трафик, чтобы улучшить этот сайт.
Нажав любую ссылку на этой странице, вы предоставляете нам согласие на установку файлов cookie.

Посмотреть нашу политику конфиденциальности