Як робити антикризовий контент: вчимось у МВФ
МВФ — це умовно "банк", який дає гроші в борг цілим країнам. Його клієнти — це уряди, які часто не дуже розуміються на економіці (як нещодавно зізнався колишній прем'єр-міністр). Тому Фонду доводиться проводити величезну роз"яснювальну роботу. Для цього на сайті Фонду є блог, в якому детально розписано все про різні кризові ситуації, які відбуваються у світі.
Контент блогу допомагає роздивитись проблему з різних боків, формує певне бачення, показує проблему, а потім — пропонує рішення. І це працює з будь-яким товаром чи сервісом. Людям не потрібні речі або послуги самі по собі, їм потрібно розв'язати проблему.
Отже, подивимось, який контент та як саме пропонує Фонд своїм читачам на найважливішу та найгострішу тему останнього часу: пандемію коронавірусу та економічну кризу, яку вона провокує.
Створіть базу знань про проблему на своєму сайті: зберіть актуальні дані, експертні думки, дайте поради щодо розв'язання питання
1. На сайті МВФ створений окремий розділ, де розповідають про політику різних держав. Це трекер, який стежить за тим, які економічні заходи впроваджують країни для протидії епідемії. Дані регулярно оновлюються.
Чого варто навчитись:
- сайт дає корисну інформацію, яку складно та довго шукати самостійно;
- контент актуальний до потреб читачів, допомагає розв"язувати конкретні проблеми та формувати власну думку;
- постійно свіжа інформація.
2. Створена бібліотека статей, дослідницьких матеріалів та аналітики щодо впливу коронавірусу на світову економіку.
Чого варто навчитись:
- контент на сайті закриває потребу у всебічному огляді проблеми, не потрібно шукати інформацію десь іще.
3. МВФ не забуває, що епідемія — не єдина світова проблема. Вони розповідають про ефект, який матиме пандемія у поєднанні з падінням ціни на нафту у країнах Близького Сходу. Про те, як вплине пандемія на слабкі регіони, такі як Латинська Америка, Карибський регіон або Африка.
Чого варто навчитися:
- пам'ятати, що ваші клієнти — різні, знаходяться у різному становищі, і в них завжди більше однієї проблеми, навіть якщо вона дуже глобальна.
4. Також в блозі є статті на тему "куди бігти та що робити". Про те, чого вже можна навчитися в Китаю. Або конкретні поради, як забезпечити грошово-кредитну та фінансову стабільність країни під час епідемії. Та якою має бути фіскальна політика під час кризи. На які наслідки чекати та як з ними впоратися або хоча б як їх пом'якшити.
Чого варто навчитися:
- всебічне бачення проблеми або статистичні дані — важливі, вони дають людям можливість осягнути проблему та зрозуміти, що її потрібно вирішувати. Але потрібно також надати конкретну допомогу з вирішенням складних ситуацій. Це покаже експертність вашої компанії, покаже, що ви знаєте, що робити і вам можна довіряти.
Зберіть експертів на своєму медіа-ресурсі
Люди шукають інформацію там, де збираються лідери думок: професіонали, експерти, знавці, яким довіряють. МВФ має окрему платформу із блогами експертів з інших організацій та компаній, де вони можуть ділитися своїми думками, із якими в МВФ можуть бути навіть незгодні, про що зазначається у дисклеймері.
Чого варто навчитися:
- дайте людям можливість обирати, як вони хочуть діяти та що думати, не тисніть на них. Толерантність до інших позицій (конкурентів) показує вашу впевненість у власній.
Будьте всюди, де є ваші клієнти
МВФ активно розвиває всі канали, де можна розміщувати контент: Facebook, Instagram, YouTube.
Чого варто навчитися:
- не клієнти мають шукати вас та підлаштовуватися під те, що ви їм пропонуєте. Ви маєте бути зручними для клієнтів та принести контент туди, де їм зручно його вивчати.
Допоможіть клієнту подорожувати контентом: побудуйте шлях клієнта
Шлях клієнта в цьому випадку — це ланцюжок з контенту, який м"яко та ненав"язливо має привести клієнта до певної дії: реєстрації на сайті, підписки на розсилку, покупки або чогось іншого. Але наразі вмовити клієнта відразу купити буде складно: під час кризи всі намагаються притримати гроші. Тому кращий варіант — збирати базу даних на майбутнє. Це називається — лідогенерація, і це останнє, що очікуєш побачити на сайті такої солідної організації як МВФ. Здавалося б, в них все добре з клієнтами, але й тут МВФ дає майстер-клас із використання блогу як інструмента маркетингу.
В блозі можна знайти продумані шляхи Customer Journey. Наприклад, в статті про проблеми, з якими стикаються країни Близького Сходу під час епідемії коронавірусу, знизу є текстовий блок: "Допомога від МВФ", в якому перераховано, як Фонд може допомогти державі — з посиланням на сторінку з переліком видів допомоги. Там є все: від термінового фінансування до грантів.
Це схоже на сторінку "Наші послуги", яка є на вашому корпоративному сайті. Але МВФ не просто кидає клієнтів розбиратися в купі тексту, а дає зрозумілу інфографіку про ці послуги.
Далі кожен з видів допомоги веде на сторінку із детальним описом послуги.
Звичайно, на сайті МВФ немає форми заявки "Отримай фінансування від МВФ до 40 млрд доларів просто зараз" — кожен випадок МВФ розглядає окремо та голосує радою директорів. Проте продумані взаємозв"язки, за якими блог веде відвідувача, викликають повагу.
Щоб впровадити таку ж класну контент-стратегію, як МВФ, потрібно дуже добре розуміти свою аудиторію
Ви маєте дізнатися, де "болить" у ваших наявних та потенційних клієнтів. Далі потрібно визначитись із тим, який контент на які теми ви будете створювати та де розміщувати. Вирішити, чи варто відкрити власний медіа-ресурс або вистачить влучного експертного контенту у соцмережах? Але найголовніше — це робити контент простим, зрозумілим та корисним. Лише тоді люди будуть приходити до вас.
Як ми можемо вам допомогти
Якщо вам важко уявити собі, як це має бути, немає часу на написання статей та малювання інфографік, і ви б з радістю віддали цю задачу тим, хто знається саме на контенті, команда Top Lead — завжди поруч з вами. Ми зробимо той самий контент, який буде корисним і сподобається вашій аудиторії — з будь-якої теми на будь-який бюджет.
Звертайтесь до нас — тисніть на банер, розповідайте про свій біль, і ми разом зайдемо для вас рішення.