8 переконливих приводів використовувати інтерактивну інфографіку на сайті вашої компанії
1. Інтерактивний контент привертає більше уваги, бо він динамічний.
2. Він довше утримує увагу — його хочеться розглядати, клацати, вивчати.
3. А значить, допомагає запам'ятати ваш бренд.
4. Збирає більше лідів.
5. Його легко перетворювати на контент в інших форматах. Наприклад, для соцмереж інтерактивну інфографіку можна перетворити на відео або гіфку.
6. Дає змогу просто пояснити складні дані та явища.
7. Має більші шанси стати вірусним.
8. До цього ще не додумались конкуренти. Таку інфографіку зазвичай використовують у ЗМІ, щоб показати картину, яка постійно змінюється, як от процес підрахунку результатів виборів чи поширення коронавірусу. А компанії, навіть ті, які готують контент, ще ні. Переконайтесь самі: зайдіть на сайти конкурентів. Там може бути звичайна інфографіка, відео, звуки — але навряд там буде інтерактивна інфографіка.
Подивіться на цю інтерактивну карту поширення коронавірусу. За кольором можна легко зрозуміти кількість хворих, а якщо навести мишку, видно деталі.
Або на цей графік, який відразу дає зрозуміти та порівняти ситуацію в різних країнах. Якщо навести мишкою, потрібна країна підсвітиться, і про неї можна буде легко дізнатись деталі.
Якщо ви хочете інтерактивну інфографіку на сайт своєї компанії, клікніть на банер нижче, опишіть свої побажання, і наша команда підбере оптимальний варіант для вашого бюджету.