Готовий контент-план на місяць: щоденний календар контенту для сайту та соцмереж
Бізнес стоїть, карантин триває, проте це зовсім не причина нічого не робити. Чому б не зайнятися маркетингом, розгребти завал в соцмережах, підготувати контент-план, та, врешті-решт, почати самостійно створювати цей контент? Коли, якщо не зараз?
Щоб вам було простіше, ми підготували для вас шпаргалку з ідеями для контенту на весь місяць — вистачить до кінця карантину! Контент, звичайно можна готувати у довільному порядку, головне — його взагалі готувати. Де його розмістити ви маєте вирішити самі, виходячи з вподобань вашої аудиторії.
Тиждень мікроконтенту
Почніть з мікроконтенту: прості графіки, короткі нотатки-пости. Такий контент не вимагає багато часу на підготовку та добре поширюється в соцмережах.
Понеділок: цитата
Отже, ви знайшли кльову надихаючу цитату. Її можна просто "зашерити", або передрукувати, але є ризик, що цього ніхто не помітить. Спробуйте написати цитату на яскравому фоні, або на картинці — так вона точно приверне увагу.
Вівторок: кейс
Розкажіть про успішний кейс, з якого можна чогось навчитись. Це може бути важлива подія, історія компанії або людини. У кейсі як у байці — має бути "мораль". Наприклад, можна описати проблему та її рішення.
Середа: графік дня
Новин навколо багато, тож, чому б не запакувати найкращу в графік? Це може бути звичайний bar або pie chart. Простий графік легко та без зайвих слів доносить суть.
Четвер: опитування
Гарний інтерактивчик для взаємодії з аудиторією. Запитайте у людей, як вони проводять час, якого контенту їм бракує, скільки часу вони витрачають на перегляд серіалів. Опитування — це нескінченна скарбничка ідей для контенту, а також надійний спосіб зрозуміти, що там у вашої аудиторії "в мізках".
П'ятниця: інфографіка
Уявімо, що у вас є цікаві дані та гарна історія, пов'язана з ними. Як її донести до аудиторії без складних табличок та довжелезних полотен тексту? Відповідь — інфографіка. Це надзвичайно дієвий інструмент, щоб пояснити щось складне простою, візуально зрозумілою, мовою. Інфографіка допомагає в боротьбі з коронавірусом, а ще вона може бути інтерактивною. Це прикольно, бо всі люблять тицяти.
Тиждень аналітичного контенту
Аналітичний контент найкраще демонструє вашу експертність, тому він має бути обов"язково.
Понеділок: схема
Припустимо, ви бажаєте щось пояснити, нехай це буде структура вашої компанії. Найпростіший спосіб — зобразити її схематично. Вам скажуть "дякую" за лаконічність та зрозумілість.
Вівторок: ілюстрація
Зробити ілюстрацію дуже легко, записуйте. Вам знадобляться: 1 смартфон, щоб зробити світлину; 1 власна думка, щоб нею поділитися. Змішуємо, подаємо гарячим. Є й інші способи, наприклад, зробити колаж, чи намалювати кльову або не дуже ілюстрацію в пейнті. Адже головне — це месседж.
Середа: мапа дня
Мапа дня — це як графік дня, тільки про світ та порівняння з іншими містами/областями/країнами. Чудовий спосіб показати, що ви в курсі того, що відбувається в та за межами України
Четвер: FAQ
Так, це не матерне слово (хоча напевне ніхто вже так і не вважає). FAQ — це зібрані докупи найчастіші запитання, скажімо, про ваш бізнес, та однозначні відповіді на них.
П"ятниця: чартікл
Чартікл — це наше "ноу-хау". Особливий формат, в якому пишуть статті наші колеги з Business Views. Особливість формату: аналітика та графіки — багато графіків, які складають основу матеріалу.
Тиждень лайтового контенту
На цьому тижні чергуємо розважальний та корисний контент.
Мем
Це якісь картинки, фото чи вислови, які несподівано стають популяними в інтернеті. Ви в темі, слідкуєте за оновленнями? Навіть якщо ні, чому б не запостити актуальний мемчик (проконсультуйтесь з колегами). Це весело, легко і показує, що ви маєте сучасне мислення.
Фото інсайди
Інсайди — це те, що додає людяності вашому бренду і показує, що відбувається всередині компанії. Запостіть фоточку, де ви з котиком на плечі працюєте над контентом. Лайк та підписка — гарантовані.
Гіфка
Картинки, що рухаються. Гіфки класні, нічого додати. Достатньо одного речення та дотепної гіфки — контент готовий.
Карусель
Карусель — це популярний формат в Іnstagram та на Facebook, коли ви завантажуєте серію до 10 фоток, або відео в один пост. Можна зробити пост "до та після", запостити панораму, скласти добірку або розкласти інфографіку, яку ви зробили минулого тижня, на декілька картинок.
Ґайдлайн
Це може бути графічно оформлена інструкція: як щось робити, або не робити.
Тиждень відеоконтенту
В кінці місяця можна додати динаміки — переходимо до відеоконтенту, який трохи розбавимо іншими форматами.
Понеділок: влог
Це як відеоселфі. Але одне діло — запостити світлинку з кішечкою, інше — записати відео, де потрібно говорити. Зазвичай, ще й без підготовки. Влог чудово підходить для миттєвої реакції на якусь подію — просто запишіть свої думки на камеру. Не любите запис або хочеться спілкування з аудиторією? Запустіть стрім, поговоріть з людьми в прямому ефірі: дайте відповіді на їх запитання, зробіть анонс нового проєкту, або, як у влозі, розкажіть, про що думаєте.
Вівторок: чеклист
Чеклист — це перелік того, що потрібно зробити, щоб отримати певний результат. Наприклад, пережити карантин, не з'їхавши з глузду. Це надзвичайно корисна та зручна штука. Навіть уряди створюють чеклисти. Можна зробити такий для власних потреб (чеклист підготовки до вебінару) та для аудиторії (чеклист походу в магазин під час карантину). Хоча ніщо не заважає вам також розповсюджувати власні внутрішні чеклисти та ділитися досвідом.
Середа: відео/відеографіка
Це як інфографіка, але вона ще й рухається. Такий контент чудово розкриває тему та пробуджує цікавість. Ідеально, якщо ваша відеографіка буде схожа на роботи Kurzgesagt або щось на кшталт stop motion video. Та почати можна з чогось простого, зробленого в Power Point.
Четвер: презентація (one-pager/whitepaper)
Це один або серія слайдів, в яких ви розповідаєте про вашу компанію, продукт або сервіс. В такій презентації ви нічого не продаєте, а просто та зрозуміло доносите інформацію про себе, свою роботу та переваги. Така презентація також стане для вас класним інструментом лідогенерації.
П"ятниця: вебінар
Якщо у вас є компетенція, якою ви жадаєте поділитися, зараз саме час це зробити. Сплануйте та проведіть вебінар. Аудиторія буде вдячна вам за знання.
Сподіваємося, що наш календар контенту стане вам у пригоді, і ви знайдете у ньому для себе гарні ідеї. Також ми підготували короткий whitepaper, у якому зібрали приклади кожного з наведених типів контенту. Тисніть на банер та завантажуйте PDF.