Консультація з контент-маркетингу за чашкою кави

 

Бісить, що ваш блог не працює і ніхто не читає ваші статті?

Дістало, що маркетолог регулярно відкошує від підготовки контенту?

Не вистачає хайпових ідей, а YouTube-канал конкурентів викликає заздрість?

Тоді саме час зазирнути на безкоштовну онлайн-консультацію експерта з контент-маркетингу Станіслава Шума.

Зареєструватись на консультацію

Для кого ця консультація?

Для кого ця консультація?

Для власників компаній, топ-менеджменту та директорів з маркетингу і комунікацій. Проте оскільки все проходить онлайн, можна взяти з собою колег, які тихенько послухають та все занотують.

Консультація триває 1 годину

Проте не хвилюйтесь: Станіслав не психоаналітик, і якщо спілкування затягнеться, секундомір не вмикатиме.

Як проходить консультація

Станіслав завалить вас питаннями щодо вашого бізнесу та бачення контенту, а ви щиро та відверто йому про все розповісте.
Готуйтесь бути чесними та показати нутрощі своєї компанії: аналітику сайту, дані з продажів, часті запитання ваших клієнтів і ще безліч усього. Нікуди далі це не піде, але без такої інформації важко буде зрозуміти, що саме вам потрібно.
Тому дізнайтеся все, що можна, у власних співробітників заздалегідь.
Після того як Станіслав закатує вас запитаннями, він зможе зробити висновки та надати потрібні поради.

А взагалі, хто такий Станіслав Шум?

Станіслав Шум — це CEO контент-маркетингової агенції Top Lead, яка більше 7 років робить круті контент-штуки для топового бізнесу. Станіслав створив delo.ua, mmr.ua, ТОП-100 та свого часу — Інвест газету, а також багато корпоративних блогів та медійних проєктів для клієнтів Top Lead. І він вирішив поділитися досвідом з першими десятьма людьми, які зареєструються на консультацію. Тож покваптесь!

Щоб спілкування пройшло позитивно та з користю, оберіть один з чотирьох напрямів, про який хочеться дізнатися найбільше:

Організаційні питання:

  • • як та де знайти крутих контент-кріейторів у команду?
  • • як їх навчити робити те, що подобається аудиторії, а не керівництву?
  • • як зробити підготовку контенту системною стратегію бізнесу і не занедбати це через два місяці?
  • • що мусить робити менеджмент компанії, щоб контент став повноцінною частиною маркетингу та комунікацій?

  • Стратегічні питання:

  • • як правильно складати контент-стратегію?
  • • як зробити контент частиною вашої бізнес-моделі?
  • • як зробити з контенту робочий інструмент для побудови дружних стосунків з клієнтами?
  • • як через контент розвивати бренд, демонструвати власну експертність та генерувати ліди?

  • Креативні питання:

  • • як зрозуміти, що болить у вашої цільової аудиторії?
  • • як вивчати проблеми, які вирішує контент?
  • • як зрозуміти, що потрібно людям саме зараз?
  • • як все це перетворити на контент?

  • Використання візуального контенту в комунікаціях

    Візуальний контент — це інфографіка, графіки, відео, великі та маленькі картинки й таке інше. Це спеціалізація Станіслава Шума, і в цьому він шарить, як ніхто інший.

    Describe

    Зареєструватись на безкоштовну консультацію

    Все ще є сумніви? Тоді тицяйте на кнопку, щоб подивитись, чим займається Top Lead: