Два наших проєкти — серед найкращих у світі в номінації Visual Storytelling — Best Infographic Series
Фіналіст Content Marketing Awards робить огляд на роботу переможця Content Marketing Awards.
Здається, що комунікація складних тем завжди потребує складних рішень? У цій невеликій статті ми наведемо 7 прикладів, які покажуть, що це не так. Доведемо, що навіть найскладніше питання можна перетворити на одну (або кілька) одиниць контенту, які не потребуватимуть тривалого часу на опрацювання, будуть економити вам час і при цьому принесуть відмінний результат.
Маленький кейс нашого останнього проекту для Luxoft і кілька логічних висновків з нього, які допоможуть вам в комунікаціях.
Шукаєте інвестиції? Ефективні комунікації зроблять пошук простішим.
В цій статті зовсім трохи теорії та приклади вдалих нефінансових звітів агрокомпаній, які допомагають залучати гроші.
"HIMARS зіграв ключову роль в російсько-українській війні, бо здатний ефективно нищити військову інфраструктуру ворога". Так після перемоги України виробник HIMARS буде промотувати свою продукцію. Але виробникам надсучасної зброї, за якою спостерігає
2022 року ми вчергове отримали найпрестижнішу контент-маркетингову премію. Інфографічне дослідження "Агробізнес України" стало фіналістом в номінації "Найкраща серія інфографік". Тобто наша робота буквально стала однією з найкращих у світі!
Російсько-українська війна в розпалі, і часто важко відрізнити факт від вигадки. Top Lead взяв на себе місію говорити правду про війну. Візуалізація даних — це наш профіль, тому зараз ми готуємо воєнну інфографіку.
Новина тижня: про наш контент знають в усьому світі. Буквально! Бо ми на 17-му місці серед 50 найкращих агенцій у світі!