Екстремальний контент-маркетинг від Red Bull
Коли-небудь замислювалися, чому лідери у сфері контент-маркетингу настільки круті? Які у них стратегії? Що за інструменти вони використовують? Чому вони, врешті-решт, настільки успішні?
Давайте поговоримо про це.
Ми вирішили детально розглянути контент-маркетингові стратегії компаній зі списку Топ-50 контент-маркетингових брендів за версією Kapsot, а також дізнатися, що зробило їх такими успішними у 2013 році.
Для початку подивимося на № 7 у списку, на короля драйву — компанію Red Bull.
Почнемо з основ
Перед тим як зануритися у вивчення контент-маркетингової стратегії Red Bull, варто запам'ятати одну просту істину — в її основі лежить цілісний та ефективний концепт бренду.
Red Bull, перш за все, асоціюється з екстремальними видами спорту, сміливістю та пошуком пригод. Основа бренду — це енергія, адреналін і впевненість у тому, що все можливо.
Тому кожен образ, кожен рекламний слоган і в цілому весь створюваний контент підкреслюють унікальність компанії, забезпечуючи їй високий рівень популярності та довіри.
Тепер перейдемо до стратегії...
Отже, подивимося, що за контент створює Red Bull для просування свого екстремального бренду?
2. Щотижневий фотозвіт
3. Блоги та оглядові статті
4. Друковані видання
Так в чому ж секрет?
Незважаючи на те, що компанія не розкриває свою контент-маркетингову стратегію, є кілька корисних уроків, які можна отримати виходячи з її безпосередніх дій.
1. Red Bull продає стиль життя, а не продукт
2. Форма подачі контенту важлива
3. Об'ємний контент має велике значення