Що таке посадкова сторінка?
Посадкова сторінка — це сторінка, яка дозволяє вам отримати інформацію про відвідувачів сайту за допомогою форми отримання контактних даних. посадкова сторінка, або landing page — це основа технології лідогенерації та порятунок для тих, хто прагне зробити сайт каналом залучення клієнтів. Зазвичай вона складається з невеликої кількості елементів, таких як заклик до дії (call-to-action), опис пропозиції, форма для заповнення та кнопка оформлення замовлення.
Чому вона така важлива?
Цінність посадкової сторінки в тому, що вона дозволяє вирішити одвічну проблему онлайн-бізнесу: багато відвідувачів, але дуже мало покупців.
Навіщо потрібна посадкова сторінка — оригінальне пояснення від Google.
У чому її відмінність від інших сторінок сайту?
Особливість посадкової сторінки в тому, що вона присвячена одній конкретній пропозиції та містить лише інформацію, яка стосується даної пропозиції. Наприклад, посадкова сторінка для страхування автомобілів КАСКО містить:
— заголовок, в якому описана суть пропозиції;
— опис переваг даної пропозиції по КАСКО;
— форму для заповнення даних;
— кнопку call-to-action;
— докладний опис страхової пропозиції та кому вона підходить.
Посадкова сторінка відрізняється від інших сторінок сайту тим, що не містить нічого, що б відволікало відвідувача від пропозиції. На ній немає посилань на розділи сайту, банерів та посилань на інші пропозиції або сторінки опису продуктів.
Навіщо потрібна посадкова сторінка
Посадкова сторінка потрібна для того, щоб конвертувати відвідувачів вашого сайту в потенційних клієнтів і підписчиків та здійснені на сайті замовлення.
Одна з найбільших дурниць, яку практикують маркетологи — це посилання з контекстної та банерної реклами на головну сторінку сайту. Рекламуючи якийсь конкретний товар або послугу, необхідно відправляти відвідувача безпосередньо на сторінку з цим товаром. Тому що на більшості сайтів головна сторінка є місцем, де зібрані посилання на всі існуючі пропозиції від компанії, плюс маса інформації про саму компанію.
Але якщо відвідувач шукає, скажімо, вартість страховки для свого автомобіля, його потрібно відправити на сторінку, де він може цю вартість дізнатися. У людини, яка знаходиться перед монітором комп'ютера, не вистачить терпіння шукати на головній сторінці потрібний їй розділ.
Відсутністю посадкових сторінок, до речі, пояснюється той факт, що на більшості корпоративних сайтів 90% відвідувачів залишають ці ресурси вже через 10 секунд. Можливо, на вашому сайті теж. Переконайтеся в цьому у розділі "Активність аудиторії" вашого аккаунту в Google Analytics.
Як працює посадкова сторінка
За монітором комп'ютера людина поводиться як інформаційна тварина — рухома рефлексами істота. Її увага короткочасна, вона без жалю йде зі сторінки у пошуках нової інформаційної здобичі вже в перші кілька секунд, якщо не отримує відчуття, що знайшла щось корисне або цікаве для себе.
посадкова сторінка підлаштовується під таку нетерплячу поведінку людини. Основні елементи забезпечують захоплення уваги і зручність сприйняття:
Зрозумілий, легкий дизайн. На сторінці не повинно бути зайвих елементів, увагу користувача не повинен відволікати яскравий фон або барвисте фото. Дизайн повинен допомагати користувачеві пройтися поглядом по сторінці, створюючи систему візуальних пріоритетів — від заголовка до кнопки замовлення.
Call-to-action, або заклик до дії: може бути розміщений як заголовок, напис на зображенні або як кнопка замовлення зі спонукальним текстом. Текст повинен спонукати вчинити певну дію, наприклад отримати кращу ціну.
Описовий текст. У цьому тексті можуть бути викладені основні переваги продукту або суть вашої пропозиції. Також важливо показати, що людина отримає після вчинення дії: з нею зв'яжуться, або вона отримає можливість щось скачати, або отримає повідомлення на пошту.
Зображення. Фото продукту, послуги або просто задоволеного покупця. Якщо ви пропонуєте якусь інформацію або підписку на дайджест — найкраще зобразити скріншот цього продукту.
Форма замовлення
З нашого досвіду, найкраще працюють короткі форми. Але якісні ліди забезпечують форми з 4-6 полями.
Кнопка замовлення
Найважливіший елемент landing page. Від її кольору, тексту на кнопці та розташування багато в чому залежить конверсія з відвідувачів у заповнені заявки (ліди).